شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴

عقب نشینی «جشن سربرون» به دلیل «جام جهانی فوتبال»؛

نجاریان: «جشن سربرون» قطعا بعد از جام جهانی به روی آنتن خواهد رفت

سریال جشن سربرون

سینماپرس: تهیه کننده سریال آماده پخش «جشن سربرون» به کارگردانی مجتبی راعی گفت: پخش این مجموعه فعلا به تعویق افتاد و قطعا بعد از جام جهانی به روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش سینماپرس، حسن نجاریان در گفت‌وگویی با ایسنا درباره به تعویق افتادن پخش مجموعه «جشن سربرون» که پیشتر اعلام شده بود اواخر شهریور ماه امسال به روی آنتن خواهد رفت، توضیح داد: قرارمان بر این بود که «جشن سربرون» هفته آخر تابستان به روی آنتن برود اما این زمان به تعویق افتاد و هنوز تاریخ جدیدی برای پخش مشخص نشده است. از طرفی کارهای پس تولیدمان کمی سنگین بود و هنوز به پایان نرسیده است.

او ادامه داد: مسائل مالی هم پخش را به تعویق انداخته است که البته در حال حل شدن است و خدا را شکر مشکل خاصی نیست. از سویی دیگر جام جهانی در راه است پس قطعاً پخش این سریال به بعد از جام جهانی می رسد.

وی اظهار کرد: هنوز تاریخ قطعی با تلویزیون بسته نشده است اما قطعاً سریال «جشن سربرون» بعد از جام جهانی پخش خواهد شد که بعد از آن هم دهه فجر و ماه رمضان از راه می‌رسد. نمی‌دانم تلویزیون دقیقا چه زمانی را برای پخش سریالمان در نظر بگیرد.

به گزارش ایسنا، سریال تاریخی «جشن سربرون» به کارگردانی مجتبی راعی محصول سیما فیلم است. حسین محجوب، محمود پاک نیت، داریوش کاردان، لاله اسکندری، میرطاهر مظلومی، بیوک میرزایی، سهیلا رضوی، زنده یاد کریم اکبری مبارکه، نادر فلاح، فرخ نعمتی، قاسم زارع، مهدی فقیه و ... در این مجموعه ایفای نقش دارند.

«جشن سربرون» روایتگر داستانی عاشقانه در دوران پیش از مشروطه است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.