یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹

شهرام عبدلی:

متاسفانه سینما به دست خواص افتاده و اکثریت نقشها و سناریوها محدود به عده محدودی از بازیگران تعلق گرفته است

شهرام عبدلی در نشست خبری فیلم سینمایی «ماه گرفتگی»

سینماپرس: شهرام عبدلی گفت: متاسفانه سینما به دست خواص افتاده و اکثریت نقشها و سناریوها محدود به عده کمی از بازیگران خاص تعلق گرفته است.

به گزارش سینماپرس، شهرام عبدلی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر پخش سریال تلویزیونی «راز ناتمام» را پشت سر می‌گذارم که همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.

وی درباره حضور خود در سریال «راز ناتمام» اضافه کرد: خوشبختانه از حضور در این پروژه تلویزیونی راضی هستم و تا آنجا که با مخاطبان برخورد دارم آنها نیز از اثر رضایت دارند، طبیعتا مهمترین اتفاق هم اقبال مردم و تماشاگران از یک اثر است.

مخاطبان با سریال «راز ناتمام» ارتباط خوبی برقرار کرده‌اند

عبدلی در همین رابطه ادامه داد: از نظر من هر اثری در هر مدیوم و ژانری مخاطب خاص خود را دارد، هیچ فیلم یا سریالی نمی‌تواند تمامی مخاطبان را به خود جذب کند و این اتفاقی کاملا طبیعی است، از این نظر اینکه «راز ناتمام» توانسته برای خودش مخاطبی دست و پا کند اتفاقی مثبت است.

وی درباره سایر فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری اضافه کرد: به تازگی بازی در دو تله فیلم محرمی را به اتمام رسانده‌ام که به احتمال فراوان تا پایان ماه صفر به پخش خواهند رسید، علاوه بر آن گفت‌وگوهایی برای حضور در یک سریال را انجام داده ام که هنوز تا قطعی شدنش زمان مانده است.

عبدلی: حاضر نیستم در هر کاری بازی کنم

عبدلی درباره کمرنگ شدن حضور خود در سینما اظهار کرد: تولیدات سینما به شدت کم شده است، از سویی در همین تولیدات کم هم پیشنهادات کم و کمرنگی صورت می‌گیرد که من ترجیح می‌دهم در آنها بازی نکنم، هیچ بازیگری از کم کار شدن در یک مدیوم خوشحال نمی‌شود اما من نمی‌توانم هر پیشنهادی را پذیرفته و یا در هر کاری حضور داشته باشم.

بازیگر سریال «راز ناتمام» با اشاره به وجود مافیای سینما خاطرنشان کرد: متاسفانه سینما به دست خواص افتاده و اکثریت نقشها و سناریوها محدود به عده محدودی از بازیگران تعلق گرفته است. تا وقتی که بستری برای حضور همه هنرمندان وجود نداشته باشد وضعیت سینما همینگونه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.