سه‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷

انتقاد تهیه کننده سینما نسبت به سلبریتی های وطن فروش؛

شریفی: تمامی بازیگرانی که ترک وطن کرده اند پشیمان و سرخورده و نادم هستند/ از نظر حقوقی پیگیر خیانت در امانت گلشیفته هستم

امیرحسین شریفی*

سینماپرس: امیرحسین شریفی تهیه کننده سینما با انتقاد از سلبریتی های خودفروخته که جلای وطن کرده اند گفت: تمامی بازیگرانی که ترک وطن کرده اند پشیمان و سرخورده و نادم هستند چرا که در کشورهای دیگر هیچ جایگاهی ندارند! آن ها در سینمای جهان به مثابه ماهی های ریز در یک اقیانوس بی انتها هستند در صورتی که در کشور خودشان می توانستند بدرخشند و همواره مورد توجه باشند.

تهیه کننده فیلم های سینمایی «سیب سرخ حوا» و «ضیافت» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: گلشیفته فراهانی قبل از مهاجرت و ترک وطن نسخه ای از فیلم «اشک سرما» با زیرنویس انگلیسی را از من تحویل گرفت اما خیانت و در امانت کرد و آن را در اختیار شرکت های پخش خارجی قرار داد! من به تازگی از این ماجرا مطلع شده ام و از نظر حقوقی پیگیر خیانت در امانت گلشیفته فراهانی هستم.

وی ادامه داد: علاوه بر مسأله خیانت در امانت این بازیگر که نتوانست در آن سوی آب ها به هیچ جایگاهی برسد نکته ای برای من بسیار حائز اهمیت بود و اینکه فهمیدم او خودش فهمیده چه خبطی کرده و هنوز بعد از ۲۰ سال که در آن طرف مرزها زندگی می کند با فیلم های سینمای ایران روی خود مانور می دهد و خود را مطرح می کند.

شریفی با بیان اینکه افرادی مانند گلشیفته فراهانی باید درس عبرتی برای سایر سلبریتی ها باشند اظهار داشت: سلبریتی ها یادشان باشد که اگر روزی از کشور بروند باید برگردند به فیلم های ملی و ارزشی که در ایران بازی کرده اند چرا که در آن سوی مرزها اصلاً به آن ها اجازه عرض اندام داده نمی شود. این در ایران است که مردمان هنردوستی دارد و به هنرمندان توجه ویژه ای می شود و هر کس از ایران برود جز پشیمانی و سرخوردگی چیز دیگری عایدش نخواهد شد.

این سینماگر خاطرنشان کرد: سلبریتی های وطن فروش و خودفروخته ای مانند خانمی که اخیراً در جشنواره فیلم کن جایزه گرفت باید بدانند این جوایزشان پشیزی نمیرزد چرا که به کشور و ارزش های ملی کشور خود خیانت کرده اند.

وی تأکید کرد: توصیه من به جوانانی که تازه وارد حیطه بازیگری و دنیای سینما شده اند این است که فریب زرق و برق های ظاهری کشورهای دیگر را نخورند و دل در گرو مهر وطن داشته باشند و بدانند آن طرف سرابی بیش نیست! بازیگری که آن سوی مرزها می رود یا باید فید شود یا با وطن فروشی و برهنه شدن در مقابل دوربین بیگانگان و بازی در فیلم های ضد اخلاقی ضد ملی و ضد دینی بتواند خود را مطرح کند.

شریفی تأکید کرد: خوب می دانم که این افراد پشیمان تر از پشیمان هستند اما خود کرده را تدبیر نیست! این ها خودشان در منجلابی گرفتار شده اند که حتی تصور رهایی از این منجلاب برایشان دشوار است اما تلاش مذبوحانه می کنند که همچنان مورد توجه مردم ایران واقع شوند غافل از آنکه ملت ایران به وطن فروشان و خودفروختگان هیچ توجهی نداشته و نخواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.