دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰

هم‌زمان با ارایه ۲ فیلم دیگر در کن؛

لیام نیسن در «سرزمین مقدسان و گناهکاران» دیده شد

لیام نیسن

سینماپرس: نتفلیکس ۲ تصویر از بازی لیام نیسن در فیلم جدیدش را منتشر کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از کولیدر، نتفلیکس تصویری از فیلم «سرزمین مقدسان و گناهکاران» را که اکنون با بازی لیام نیسن در دونگال در دست فیلمبرداری است منتشر کرد.

این فیلم که با بازی بازیگران سرشناس ایرلندی از لیام نیسن گرفته تا سیاران هیندز و کولم مینی در دست ساخت است از بازی کری کاندون، جک گلیسون، سارا گرین و سیموس اوهارا نیز بهره گرفته است.

داستان «سرزمین مقدسان و گناهکاران» در دهکده‌ای دور افتاده در ایرلند رخ می‌دهد و لیام نیسن که در نقش قاتل تازه بازنشسته شده‌ای بازی می‌کند، خود را درگیر یک بازی مرگبار موش و گربه با ۳ تروریستی می‌بیند که قصد انتقام‌گرفتن از او را دارند.

در یکی از تصاویری که نتفلیکس منتشر کرده نیسن با چهره‌ای عبوس اسلحه را به سمت دوربین گرفته و در تصویر دوم نیسن و هیندز – که در زندگی واقعی هم دوستانی صمیمی هستند- در کنار صخره‌ای ایستاده‌اند و نیسن با تفنگ دریا را نشانه رفته است.

این ۲ پیشتر در فیلم‌های «سکوت» (۲۰۱۶) مارتین اسکورسیزی و «اکسکالیبو» (۱۹۸۱) ساخته جان بورمن با هم بازی کرده‌اند.

سیاران هیندز بازیگر کهنه‌کار ایرلندی نخستین نامزدی اسکارش را برای بازی در «بلفاست» کنت برانا به دست آورد.

فیلمنامه «سرزمین مقدسان و گناهکاران» توسط مارک مایکل مک نالی و تری لون نوشته شده و متیو فتشانز بازنویسی آن را انجام داده است. رابرت لورنز نامزد اسکار کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. لورنز و نیسن پیشتر در فیلم «مارکزمن» با هم همکاری کرده بودند.

فیلمبرداری این فیلم که حدود یک ماه پیش شروع شده تا حدود یک ماه دیگر ادامه خواهد داشت و روستاهای این منطقه و نیز بندر ماهیگیری به این منظور انتخاب شده‌اند.

در همین حال به تازگی اعلام شد دو فیلم دیگری که لیام نیسن در آن‌ها بازی خواهد کرد، امتیازشان را در جشنواره کن به خریداران عرضه می‌کنند. فیلم «تبه‌کار» که هانس پیتر مولاند کارگردانی آن را برعهده دارد و درباره گانگستری سالخورده است که قصد جبران اشتباهات گذشته‌اش در رابطه پدر و فرزندی را دارد یکی از این ۲ فیلم است.

فیلم دوم هم «انبار سرد» نام دارد که کارگردانی آن را جانی کمبل سازنده «وست‌ورلد» انجام می‌دهد. این فیلم اکشن که پاییز فیلمبرداری آن شروع می‌شود درباره میکروارگانیسمی است که تازه منتشر شده و اگر گسترش یابد سرنوشت بشریت را به خطر می‌اندازد و برای مقابله با آنکه باید از یک فرد بازنشسته بیوترور کمک گرفت و راهی پیدا کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.