سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵

با رقابت ۳۲ شرکت‌کننده در رمضان؛

«آشپزی با مامان» ویژه نوروزی با سلبریتی‌ها روی آنتن می‌رود

برنامه آشپزی با مامان

سینماپرس: برنامه «آشپزی با مامان» به تهیه کنندگی و کارگردانی علیرضا سلطانی به عنوان ویژه برنامه نوروزی و ماه رمضان از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

به گزارش سینماپرس، فصل دوم مسابقه «آشپزی با مامان» به کارگردانی و تهیه کنندگی علیرضا سلطانی و اجرای فریبا باقری در بخش ویژه برنامه نوروزی و لیگ آشپزی ماه رمضان از شبکه پنج پخش می‌شود.

علیرضا سلطانی تهیه کننده و کارگردان مسابقه «آشپزی با مامان» در گفتگو با خبرنگار صبا درباره ویژه برنامه نوروزی ۱۴۰۱ گفت: ویژه برنامه نوروزی «آشپزی با مامان» در ۱۴ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای هر شب از ابتدای تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ تا شروع ماه رمضان با حضور ۲۸ هنرمندان و ورزشکاران و مادرهایشان روی آنتن شبکه پنج می‌رود و در این ویژه برنامه به جای اینکه مادرها آشپزی کنند، فرزندانشان آشپزی می‌کنند و مادرها جایگاه مشاور و راهنما را دارند.

این تهیه کننده ادامه داد: برنامه «آشپزی با مامان» در فصل دوم در دو بخش تولید شده است؛ یک بخش ویژه برنامه نوروزی که با حضور هنرمندان و ورزشکاران به همراه مادرهایشان آماده پخش است و یک بخش لیگ آشپزی با حضور ۳۲ شرکت کننده خانم به همراه مادرهایشان که از ابتدا ماه رمضان تا عید فطر ادامه خواهد داشت.

سلطانی به تعدادی از هنرمندان و شرکت کننده‌های ویژه برنامه نوروزی اشاره کرد و گفت: هنرمندان و ورزشکارانی چون یوسف کرمی، یزدان فتوحی، حسین رفیعی، لاله صبوری، میثم درویشیان پور، احسان روزبهانی، سید جواد هاشمی، امید جهان و… در ویژه برنامه نوروزی شبکه پنج حضور دارند و هر شب در قالب دو گروه به رقابت می‌پردازند.

وی درباره روند مسابقه توضیح داد: هر گروه با مواد اولیه‌ای که در اختیارشان می‌گذاریم یک غذای متفاوت را طبخ می‌کنند که در نهایت توسط داور برنامه خانم ملاحت کامیار چشیده می‌شود و گروه برگزیده معرفی خواهد شد.

جزییات ویژه برنامه رمضان

کارگردان برنامه «آشپزی با مامان» درباره ویژه برنامه ماه رمضان بیان کرد: «آشپزی با مامان» در ماه رمضان با حضور ۳۲ مادر و دختر در قالب یک لیگ آشپزی برگزار می‌شود و گروه برگزیده نهایی برنده جایزه ۵۰ میلیون تومانی این مسابقه خواهد شد.

وی درباره فصل اول این برنامه گفت: فصل اول برنامه «آشپزی با مامان» مهر ۱۴۰۰ روی آنتن رفت و قاعده این برنامه در قسمت رقابت بین دو گروه است که دو فرزند به همراه مادرهایشان به آشپزی با مواد اولیه‌ای که در اختیارشان قرار می‌دهیم، هنر آشپزی خود را به چالش می‌کشند و به نوعی این برنامه یک برنامه آموزشی برای مخاطبان و حتی شرکت کننده‌ه است.

سلطانی در پایان درباره هدف تولید این برنامه تلویزیونی عنوان کرد: برنامه «آشپزی با مامان» بهانه‌اش آشپزی است و ماموریت و رسالت آن پرداختن به ارتباطات انسانی و جایگاه مادر است. در مسابقه «آشپزی با مامان» سعی می‌کنیم همه چیز بهانه‌ای باشد که تنها در روز مادر به یاد مادرها نباشیم، بلکه نام و یاد مادر در تمام سال مورد توجه قرار بگیرید.

برخی از عوامل این برنامه تلویزیونی شامل مدیر تصویربرداری امید مهدوی، مدیر تولید وحید ندایی، سردبیر نرجس نبوی، نویسنده نسرین کیایی، مجری فریبا باقری و داور ملاحت کامیار است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.