دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸

تهیه کننده سریال «رعد و برق» :

قرار شد دوستان مشکلات مالی ما را حل کنند تا ما هم تلاش کنیم سریال را تا پایان سال جاری تحویل شبکه دهیم

سریال «رعد و برق»

سینماپرس: تهیه کننده سریال «رعد و برق» از آماده شدن تمام قسمت های این سریال تا پایان سال جاری و با یک سال تأخیر خبر داد.

به گزارش سینماپرس، داوود هاشمی ـ تهیه کننده سریال «رعد و برق» ـ درباره زمان پخش این سریال به ایسنا گفت: ما تا آخر این هفته پنج قسمت سوم را تحویل می دهیم و تا پایان این ماه هم تمام تلاشمان را می کنیم که تمام قسمت های سریال را تحویل دهیم.

هاشمی درباره دلیل تاخیر یک ساله در پخش این سریال توضیح داد: در سال ۹۹ ساخت سریال را آغاز کردیم و باید به خوزستان می رفتیم اما به خاطر کرونا و مسائل دیگر نمی شد به آنجا برویم و ناچار بودیم فیلمنامه را بر حسب شرایط تغییر دهیم که این مساله ما را عقب انداخت.

او با اشاره به مشکلات مالی سریال افزود: در جلسه ای که با مدیران سیمافیلم داشتیم، قرار شد دوستان مشکلات مالی ما را حل کنند تا ما هم تلاش کنیم سریال را تا پایان سال جاری تحویل شبکه دهیم.

این تهیه کننده با اشاره به اظهارات بهروز افخمی درباره ساخت سریال با کیفیت بالا و انتظارش از شبکه پنج برای پخش با کیفیت بالا، عنوان کرد: اینکه آقای افخمی گفته اند سریال را با کیفیت ۴k ساخته و انتظار دارد با کیفیت بالا پخش شود، حق طبیعی اش است.

هاشمی در پاسخ به اظهارات مدیران شبکه پنج درباره سریال بهروز افخمی گفت: نمی خواهیم سریالمان وارد حاشیه شود. یک سریال با کیفیت تولید کردیم و داریم تلاش می کنیم هر چه زودتر آن را تحویل دهیم. بخش عمده مشکلات هم به خاطر شرایط کرونایی کشور است و متوجه ما نیست. تعهد هم دوطرفه است و اینطور نیست که ما تعهدمان را انجام نداده باشیم.

تهیه کننده «رعد و برق» در پایان درباره زمان پخش سریالش گفت: تعیین زمان پخش با تلویزیون است. ما فقط می توانیم پیشنهاد دهیم که مثلا عید نباشد زیرا به خاطر مسافرت های مردم سریال زیاد دیده نمی شود. اما تعیین زمان دقیق با خود شبکه است.

به گزارش ایسنا، سریال «رعد و برق» به کارگردانی و نویسندگی بهروز افحمی و تهیه کنندگی داوود هاشمی، قرار بود ماه رمضان گذشته، از شبکه پنج سیما پخش شود اما پس از پخش یک قسمت، از آنتن حذف شد. سازندگان دشواری ساخت سریالی با کیفیت در شرایط حاد کرونایی آن زمان را دلیل نرسیدن سریال به آنتن عنوان کردند.

سریال رعد و برق روایتی از مناطقی است که نوروز سال ۹۸ درگیر سیل شدند.

شهرام قائدی، محمد فیلی، مهران رجبی، مختار سائقی شهین تسلیمی، سام کبودوند، تورج فرامرزیان، مهدی زمین ‌پرداز، ابراهیم امیرخانی، مزدک رستمی، مریم عبادی، غلامعلی رضایی، مجید درستی، ابراهیم یوسفی، حامد محمد خانی، ویدا موسوی، سپیده موسوی و ... از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش می کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.