یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷

با صدور پیامی صورت گرفت؛

هیات اسلامی هنرمندان درگذشت هنرمند انقلابی سیدعلیرضا سجادپور را تسلیت گفت

سجادپور

سینماپرس: در پی درگذشت هنرمند و سینماگر انقلابی سیدعلیرضا سجادپور، هیات اسلامی هنرمندان با صدور پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

به گزارش سینماپرس در این پیام آمده است:
الذین اذا اصابتهم مصیبه، قالوا انا لله و انا الیه راجعون
سید علیرضا سجادپور، هنرمند، نویسنده، تهیه کننده و مدیر لایق سینما و تلویزیون پس از حدود هشت سال دست و پنجه نرم کردن با رنج بیماری سرطان، بالاخره روح بزرگ او به دیار حق پر کشید. اگر روحیه و اعتماد به نفس بالای او نبود قطعا در همان سال اول بیماری از این دنیا پر می کشید. اما روحیه پرنشاط و ایمان قلبی و روح بلند او توانست با انواع سرطان ها دست و پنجه نرم کند تا همزمان با ایام الله دهه فجر و در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر بار سفر بربندد. سید با گشاده رویی و خوش رفتاری و پر تحرکی در نزد همه معروف بود و یقین داریم همین مردمداری و بی ریا بودن او بخصوص در دوره مسیولیتش در نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی از او چهره ای متفاوت ساخته بود.
سید در همه دوران عمر خود با ایمان و اعتقاد قلبی وافر در راه اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی تلاش کرد و در این مسیر علیرغم چشیدن بعض ناملایمات برای لحظه ای تردید نکرد.
او که رنج زندان ساواک رژیم ستم شاهی و ترکش های کربلای هشت را بر تن خود حس کرده بود از ترکش بغض ها و نامردمی ها هیچگاه لب به شکایت نگشود.
سید سجادپور از مصادیقی بود که به فاستقم کما امرت، و وعده های ‌پیروزی الهی باور یقینی داشت.
هیات اسلامی هنرمندان، ضایعه از دست دادن یکی از همسنگران و یاران خود را به همه یاوران انقلاب اسلامی و به همه هنرمندان و سینماگران تسلیت می‌گوید.
جا دارد به همسر هنرمند و وفادار سید عزیز تسلیت جداگانه عرض نماییم و برای همه وابستگان و بخصوص فرزندانش زینب و روح الله و برادران و پدر و مادرش تسلیت بگوییم و برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل طلب نماییم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.