دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲

با اعلام اسامی از طریق توییتر؛

ناکامی «قهرمان» فرهادی در گلدن گلوب ۲۰۲۲

گلدن گلوب 2015

سینماپرس: هفتاد و نهمین دوره جوایز گلدن گلوب بدون پخش زنده برگزار شد و برندگان این دوره معرفی شدند.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، اعلام اسامی برندگان گلدن گلوب شب پیش (بامداد امروز ۲۰ دی) از طریق توییتر صورت گرفت و هیچ رسانه جمعی یا چهره مشهوری در این رویداد حضور نداشت.

برندگان امسال در بخش بهترین فیلم شامل «قدرت سگ» در بخش درام و «داستان وست ساید» در بخش فیلم موزیکال یا کمدی بودند. جین کمپیون به عنوان بهترین کارگردان شناخته شد و بازیگر این فیلم کودی اسمیت‌مک‌فی جایزه بهترین بازیگر مرد نقش مکمل را کسب کرد.

در بخش بهترین بازیگر مرد درام ویل اسمیت برای «شاه ریچارد» و بهترین بازیگر زن درام نیکول کیدمن برای «ریکاردوس بودن» انتخاب شدند.

برای بهترین بازیگر مرد موزیکال یا کمدی اندرو گارفیلد برای «تیک، تیک…بوم!» انتخاب شد و ریچل زگلر برای «داستان وست ساید» ‌ عنوان بهترین بازیگر زن موزیکال یا کمدی را از آن خود کرد. بهترین بازیگر زن مکمل نیز آریانا دبوس برای «داستان وست ساید» ‌ شد.

جایزه بهترین فیلمنامه نیز به کنت برانا برای «بلفاست» رسید.

«تل ماسه» جایزه بهترین موسیقی را از آن خود کرد و جایزه بهترین ترانه نیز به «زمانی برای مردن نیست» رسید.

«افسون» دیزنی نیز جایزه بهترین فیلم انیمیشن را از آن خود کرد.

جایزه بهترین فیلم بین‌المللی نیز به «ماشینم را بران» از ژاپن رسید. در این بخش «قهرمان» فرهادی یکی از نامزدها بود.

گلدن گلوب پس از جنجالی که به دلیل نداشتن هیچ عضو سیاهپوست یا رنگین پوست در میان اعضایش ایجاد و با بدنامی روبرو شده سعی کرد با پذیرش چند عضو رنگین پوست نشان دهد به بحث تنوع نژادی و فرهنگی احترام می‌گذارد اما ظاهرا هیچیک از این موارد موثر واقع نشد.

پس از معرفی برندگان تنها چند تن از آنها در توییتر به دریافت جایزه‌شان واکنش نشان دادند و تشکر کردند که شامل زگلر و رودریگز برنده انیمیشن بودند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.