یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶

به کارگردانی مجید اسماعیلی؛

«گیل دخت» راهی آنتن می‌شود

سریال گیل دخت

سینماپرس: سریال «گیل دخت» به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی آماده پخش می‌شود.

به گزارش سینماپرس، «گیل دخت» عنوان سریالی تاریخی است که در سکوت خبری تولید و اکنون برای اولین بار پایان تصویربرداری آن اطلاع رسانی می شود. «گیل دخت» به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی ساخته و پیش تولید آن از ابتدای سال ۹۸ شروع شده است. این سریال از اواسط همان سال در استان گیلان کلید خورده است که پس از حدود ۲ سال تصویربرداری آماده پخش می شود.

نویسنده این سریال ۶۵ قسمتی مجید آسودگان است که برای نگارش فیلمنامه حدود ۵ سال زمان گذاشته است. از جمله کارهای این نویسنده می توان به سریال های «چادر گلدار» و «راه و بی راه» اشاره کرد.

این اثر تاریخی بعد از تجربه فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» اولین سریال تلویزیونی مجید اسماعیلی محسوب می‌شود. از دیگر فیلم های اسماعیلی می‌توان به فیلم های سینمایی «خدا جیرجیرکها را دوست دارد»، «رقص روی یخ»، «گمیچی» اشاره کرد.

در خلاصه داستان سریال آمده است: «حکایت گلنار و اسماعیل که در میان هیاهو و مهلکه قجری تارو پود دلشون با مهر و محبت هم بافته می شود. این سریال قصه و غصه عاشق و معشوقیه که اگه صد دلیل برای رفتن داشته باشند یه بهونه برای موندن پیدا می کنن و ...»

طراح لوگوی «گیل دخت» حسام حاجی پور و مجری طرح آن موسسه فرهنگی هنری وصف صبا است که به سفارش مرکز فیلم و سریال معاونت برون مرزی سازمان صدا و سیما تولید شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.