دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۳

سخنگوی انجمن سینماداران:

هر فیلمی تا زمانی که بفروشد حق دارد به اکران خود ادامه بدهد!ً

سالن سینما؛ گیشه؛ فروش بلیط؛ کرونا

سینماپرس: سخنگوی انجمن سینماداران گفت: حق اکران تا پایان سال برای فیلمهایی است که فروش دارند در واقع هر فیلمی تا زمانی که بفروشد حق دارد به اکران خود ادامه بدهد.

به گزارش سینماپرس، محمدرضا صابری در گفت‌وگو با میزان پیرامون مهلت اکران فیلم‌های روی پرده گفت: با توجه به شرایط کرونا و مشکل کمبود فیلمی که داریم تمامی فیلم‌هایی که در حال حاضر روی پرده هستند تا پایان ‌سال می‌توانند به اکران خود ادامه بدهند.

وی پیرامون اینکه این حق اکران مشروط به میزان فروش آثار است بیان کرد: این حق اکران تا پایان سال برای فیلمهایی است که فروش دارند در واقع هر فیلمی تا زمانی که بفروشد حق دارد به اکران خود ادامه بدهد و در غیر این صورت بر اساس سنجش سینمادار از چرخه اکران حذف می‌شود.

صابر با اشاره به مشکل کمبود فیلم برای اکران از سوی برخی تهیه‌کنندگان که راضی به اکران آثار خود در شرایط کرونایی نیستند خاطرنشان کرد: برای فیلم‌هایی که صاحبان آنها راضی به اکران آثار خود در شرایط کرونایی نیستند فراخوانی را ترتیب داده‌ایم که به زودی متن این فراخوان را در اختیار رسانه ها قرار خواهیم داد و پس از آن با مشکل کمبود فیلم برای اکران حل خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.