دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷

به کارگردانی «مجتبی راعی»؛

«جشن سربرون» همچنان در حال تصویربرداری!

سریال جشن سربرون

سینماپرس: تصویربرداری سریال «جشن سربرون» در شهرک سینمایی غزالی همچنان ادامه دارد.

به گزارش سینماپرس، سریال «جشن سربرون» بعد از لوکیشن چادرهای گرمسیری بهادر در منطقه خاوران، یک ماهی است در شهرک غزالی تصویربرداری می شود.

۸۰ درصد این مجموعه تصویربرداری شده و ۳ ماه دیگر هم تا پایان تصویربرداری آن باقی مانده است. گروه تولید سریال «جشن سربرون» حدود چهار ماه در شهرک غزالی مستقر خواهند بود تا بخش‌های کنسولگری انگلیس، خانه قوام، بیمارستان مرسلین، خانه حاج آقا ضیا، انجمن محمدیه و بازار و کوچه‌های شیراز را تصویربرداری کنند.

 «جشن سربرون»

همزمان با تصویربرداری مراحل فنی سریال در حال انجام است. تدوین توسط حسین زندباف انجام می شود و صداگذاری و موسیقی به ترتیب به عهده آرش قاسمی و فرید سعادتمند است.

 «جشن سربرون»

گفتنی است؛ «جشن سربرون» مجموعه‌ای ۴۲ قسمتی به تهیه‌کنندگی حسن نجاریان و کارگردانی مجتبی راعی است. این مجموعه به سفارش سیما فیلم تولید می‌شود و به روایت دوران قبل از مشروطه می‌پردازد.

 «جشن سربرون»

در خلاصه داستان «جشن سربرون» آمده است:

«بهادر» کدخدای ایل پوسان با کدخدای طایفه همسایه «سرخو» رقابت و مخالفتی دیرینه دارد. مدتی است آتش کینه‌ها خاموش شده است تا اینکه سرخو با اعتماد به نفس به خواستگاری دختری زیبا و کم سن و سال بهادر جهان پسند می‌آید. غافل از اینکه قرار است مدتی بعد جهان پسند به عقد پسرعموش درآید. بهادر قاطعانه با این وصلت مخالفت می‌کند. زخم‌های کهنه سرباز می‌کنند. هر دو طایفه از کدخدای خود حمایت می‌کنند. درگیری ابعاد بزرگتری می‌یابد و بهادر تلاش بزرگی را آغاز می‌کند.

 «جشن سربرون»

حسین محجوب، محمود پاک نیت، لاله اسکندری، فرخ نعمتی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی و رامین ناصرنصیر از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.