چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴

با موضوع زانو درد؛

برنامه زاویه پنهان روی موج رادیو سلامت

رادیو سلامت

سینماپرس: تبلیغات کاذب درمان ترک اعتیاد و بررسی درد زانو ۲ برنامه رادیو سلامت است.

به گزارش سینماپرس، برنامه «زاویه پنهان» به تهیه کنندگی سعید یوسفی روز چهارشنبه ۲۴ شهریور موضوع تبلیغات کاذب درمان ترک اعتیاد که از شبکه های ماهواره ای پخش می شود را مورد بررسی قرار می دهد.

یوسفی تهیه کننده برنامه در این باره توضیح داد: در این برنامه به تبلیغات کاذب و دروغین که از شبکه های ماهواره ای در حوزه سلامت پخش می شود، می پردازیم. این برنامه از تولیدات گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت است و کاملاً چالشی و پژوهش محور است. ما تبلیغات کاذب و دروغین را زیر ذره بین قرار می دهیم که با حضور کارشناسان حوزه سلامت و مسئولان رسانه بررسی می شود.

وی ادامه داد: این برنامه شامل ۲ آیتم است، یکی از آیتم ها با نام «گزارشگر ما باشید» با هدف ایجاد تعامل میان مخاطبان پخش می شود. محتوای این آیتم به واسطه مردم تامین می شود. آیتم دوم با نام «میکروفن مخفی» است و خودم به عنوان یک فرد نیازمند با مراکزی تماس می گیرم که مدعی هستند در حوزه سلامت و پزشکی خدمات می دهند، در حالی که تبلیغات کاذب است و بعد با رعایت مسائل حقوقی صحبت های آنها در برنامه پخش می شود.

راهکار درد زانو را با رادیو یاد بگیرید

برنامه «نفس دوم» که روزهای پنجشنبه ساعت ۹ صبح از رادیو سلامت روانه آنتن می شود، تلاش دارد به شنوندگان حرکت های ورزشی را آموزش بدهد و فردا ۲۵ شهریور به درد زانو می پردازد.

شهرام زین العابدینی مدیر گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت در این باره توضیح داد: برنامه «نفس دوم» با هدف تغییر سبک زندگی و پیشگیری و درمان به واسطه حرکات ورزشی تولید و روانه آنتن می شود. این برنامه روزهای پنجشنبه ساعت ۹ به مدت ۴۵ دقیقه به تهیه کنندگی محسن کریمی و گویندگی امین ضیایی پخش می شود.

وی ادامه داد: در برنامه روز پنجشنبه ۲۵ شهریور به موضوع درد زانو می پردازیم و به شنوندگان آموزش داده می‌شود که برای حل این درد تردمیل بهتر است یا دوچرخه؟ در این برنامه کارشناس توضیح لازم را به مخاطبان ارائه می دهد و شنوندگان می توانند سؤالات خودشان را پیرامون درد زانو بپرسند.

برنامه «نفس دوم» شامل آیتم های مختلف اعم از آیتم روانشناسی ورزشی، بازی های محلی و ... است. محور اصلی برنامه پزشکان ورزشی هستند که به پرسش های شنوندگان پاسخ می دهند.

کارشناسان برنامه متخصصان پزشکی ورزشی همچون امیرحسین عابدی یکتا، امیرحسین براتی، مهرشاد پورسعید اصفهانی، محمد حسبی، شهرزاد خسروی، عزیزه فرزین مهر و مریم ابوالحسنی هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.