چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸

به کارگردانی «فاطمه محمودی»؛

سیاه‌نمایی «داغی» به ارمنستان می‌رود

فیلم کوتاه «داغی»

سینماپرس: فیلم کوتاه «داغی» به کارگردانی و تهیه کنندگی فاطمه محمودی در ارمنستان به نمایش در می آید.

به گزارش سینماپرس، فیلم کوتاه «داغی» به کارگردانی فاطمه محمودی در بخش اصلی جشنواره بین المللی «هنر مدرن و فیلم های معنوی اخلاقی فرسکو» FRESCO ارمنستان به نمایش در می آید.

جشنواره بین المللی «هنر مدرن و فیلم های معنوی اخلاقی فرسکو» که از جشنواره های معتبر در ارمنستان است، هر ساله با هدف حفظ و گسترش عشق، همبستگی، مدارا و ارزش های انسانی به کمک گفتگوهای اخلاقی و فرهنگی و نیز گسترش و توسعه فیلم های معنوی-اخلاقی و افزایش تقاضای عمومی نسبت به آنها به عنوان یک عامل اجتماعی فرهنگی مهم، از ۲۰ تا ۲۹ آگوست ۲۰۲۱ مصادف با ۲۹ مرداد تا ۷ شهریورماه در شهر ایروان ارمنستان برگزار می شود.

در خلاصه داستان «داغی» آمده است: حفیظ هر شب با شنیدن صدای تیراندازی در مرز، به آنجا می‌رود تا از متعلقات به جا مانده از اجسادِ مهاجران، برای گذران زندگی خود بردارد. شبی میان اجساد متوجه دختری جوان و کودکش می‌شود که در گوشه‌ای مخفی شده‌اند.

عاطفه امینی، مجتبی بیطرفان و زینب جعفری بازیگران اصلی این فیلم هستند.

دیگر عوامل فیلم کوتاه «داغی» عبارتند از نویسنده: امیر روئینی، مدیر تصویربرداری: حمید مهرافروز، صدابردار و صداگذار: سامان شهامت، تدوین: شیدا گرجی، موسیقی: پیام آزادی، طراح صحنه: پوریا اخوان، تهیه شده در دفتر انجمن سینمای جوانان بروجرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.