دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

به کارگردانی «امین اشرفی»؛

«تماشاخانه سرو » میزبان «خاطرات خانه‌ای که...» شد

تماشاخانه سرو

سینماپرس: آئین افتتاحیه نمایش «خاطرات خانه‌ای که...» به کارگردانی امین اشرفی و نویسندگی کامران شهلایی در محل تماشاخانه سرو و با حضور پیشکسوتان تئاتر و دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، آئین افتتاحیه نمایش «خاطرات خانه‌ای که…» یکشنبه ششم تیرماه در محل تماشاخانه سرو و با حضور حسین مسافر آستانه دبیر جشنواره تئاتر فجر و از پیشکسوتان تئاتر مقاومت، حمید نیلی مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، ابراهیم عزیزی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، ابوالفضل همراه بازیگر و غلامرضا کویتی پور از هنرمندان دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم از تلاش‌ها و زحمات امیر ارتش فرج‌الله براتپور و عباس رمضانی ۲ تن از فرماندهان و خلبانان دفاع مقدس توسط گروه نمایش «خاطرات خانه‌ای که …» قدردانی شد.

اجرای «خاطرات خانه‌ای که...» آغاز شد/ ادای دین به مردم کرمانشاه

غلامرضا کویتی‌پور بعد از تماشای نمایش «خاطرات خانه‌ای که …» ضمن قدردانی از عوامل نمایش رسالت هنر را بیان حقایق و ترسیم مقاومت‌های مردم ایران در زمان جنگ دانست.

وی بیان کرد: هنرمندانی که در حوزه انقلاب و دفاع مقدس فعالیت می‌کنند رسالت و زیبایی هنر را در مسیر بیان حقایق استفاده می‌کنند ولی در حقشان اجحاف شده و امکانات خوبی در اختیار آنها قرار نمی‌دهند.

همچنین ابراهیم عزیزی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی بر مقاومت همیشگی مردم شریف کرمانشاه از زمان جنگ تاکنون تأکید کرد.

اجرای «خاطرات خانه‌ای که...» آغاز شد/ ادای دین به مردم کرمانشاه

سپس امیر فرج‌الله براتپور ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس به مقاومت مردم ایران در دوران دفاع مقدس و با دست‌خالی اشاره کرد. وی نمایش «خاطرات خانه‌ای که …» را ترسیم درستی از شرایط آن روزهای دفاع مقدس دانست.

در پایان امین اشرفی کارگردان نمایش «خاطرات خانه‌ای که …» این نمایش را ادای دینی به مقاومت‌های مردم شریف کرمانشاه دانست و بیان کرد: نمایش «خاطرات خانه‌ای که…» نگاهی است به مقاومت مردمی که در زمان جنگ با عدم ترک محل زندگی‌شان مقاومت کردند، مردمی معمولی که شاید در حافظه تاریخی دفاع مقدس باقی نمانده باشند.

اجرای «خاطرات خانه‌ای که...» آغاز شد/ ادای دین به مردم کرمانشاه

همچنین در این مراسم از پوستر نمایش «خاطرات خانه‌ای که …» رونمایی شد.

نمایش «خاطرات خانه‌ای که …» تا پایان تیرماه ۱۴۰۰ در محل تماشاخانه سرو و از ساعت ۱۹:۳۰ روی صحنه می‌رود.

اجرای «خاطرات خانه‌ای که...» آغاز شد/ ادای دین به مردم کرمانشاه

عوامل نمایش «خاطرات خانه‌ای که …» عبارتند از نویسنده: کامران شهلایی، طراح و کارگردان: امین اشرفی، بازیگران: سیروس سپهری، رستا رضوی، حمیدرضا مرادی، بنیامین صیادی نیا، کیانا سپهری، دستیارکارگردان و برنامه‌ریز: جعفر غلام‌پور، طراح لباس و مدیرتولید: سمیرا حاجی فتحعلی، ساخت تیزر و ویدئوگرافیک: سپهرکشن فلاح، طراح گریم: زهره قنبری، طراح پوستر و بروشور: وهب رامزی، روابط عمومی و تبلیغات: سجاد رضایی مقدم، مدیرصحنه و اجرای دکور: سامان حاجی فتحعلی، ساخت آکسسوار: مریم حاجی شریفی، منشی صحنه: پانته‌آ کفائی شیرازمنش، دستیاران صحنه: نیما رحیمی، امیرعلی عبدی، هدیه مرادی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.