دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵

نادر طالب زاده:

رئیس جمهور آینده باید فرد قابل اعتمادی باشد که در هیچ بُعدی و اتصالش به هیچ جا به او مشکوک نباشیم

نادر طالب زاده در مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «لاله»

سینماپرس: مجری و برنامه ساز تلویزیونی گفت: امیدوارم دولت بعدی دولتی باشد که از خودمان باشد و احساس بیگانگی با این دولت نکنیم و سیاست هایی داشته باشند که کشور را از مخمصه نجات دهند.

به گزارش سینماپرس، «نادر طالب زاده» مجری و برنامه ساز تلویزیونی در گفت و گو با فارس درباره انتظاراتش از رئیس جمهور آینده، گفت: امیدوارم با حضور رئیس جمهور جدید از این سیاه چالی که الان افتادیم رهایی یابیم.

وی ادامه داد: رئیس جمهور آینده باید فرد قابل اعتمادی باشد که در هیچ بُعدی و اتصالش به هیچ جا به او مشکوک نباشیم و مردم درباره اش احساس شک نکنند.

این برنامه ساز تلویزیونی همچنین بیان داشت: در حال حاضر این احساس در مردم نیست و احساس می کنند کارهایی که الان دارد در کشور انجام می شود روی برنامه ای انجام می شود که این اتفاقات افتاده و این مهم ترین مسئله است.

وی ادامه داد: امیدوارم دولت بعدی دولتی باشد که از خودمان باشد و احساس بیگانگی با این دولت نکنیم و سیاست هایی داشته باشند که کشور را از مخمصه نجات دهند. معتقدم اگر دشمن اتفاقی که برای ایران افتاد را طراحی می کرد چنین وضعی پیش می آمد و همچنین معتقدم خیلی از مردم احساس می کنند دشمن اینها را طراحی کرده است و به وسیله خودی های نفوذی انجام شده است و این وضع باید ۱۸۰ درجه معکوس شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.