چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰

غلامحسین لطفی:

مسئولین فرهنگی چرا هیچ کمکی به هنرمندان نمی کنند و همه چیز را به حال خود واگذار کرده‌اند؟

غلامحسین لطفی

سینماپرس: بازیگر فیلم سینمایی «خفگی» گفت: امیدوارم هرچه سریعتر واکسیناسیون آغاز شود، به شخصه اگر واکسنی زده شود من در صف اول می ایستم و اعتقاد دارم که باید از واکسن داخلی حمایت کرد، امیدوارم با شروع واکسیناسیون کابوس کرونا بالاخره تمام شود.

به گزارش سینماپرس، غلامحسین لطفی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: کدام فعالیت؟ من آن موقعی که کرونا هم نبود پیشنهادات کمی داشتم و هیچکس انگار مرا نمی دید، آن وقت که تولیدات فراوان بود به من نقش نمی رسید، حالا که کرونا آمده چه توقعی می توان داشت.  
وی در همین راستا ادامه داد: بسیاری از دوستان و همکاران من همین وضعیت را دارند، پیشتر به هرسختی امرار معاش می‌کردند، نقشهای کوچک و شاید بد بازی می کردند تا بتوانند زندگیشان را بچرخانند اما امروز چه؟ آیا کسی می داند بعد از یکسال بیکاری چه وضعیتی دارند؟.

بازیگر سریال «ترش و شیرین» نبود حمایت از هنرمندان را تاسف بار خواند و اضافه کرد: یکسال از عمر فیزیکی ما گذشته اما به واقع اکثریت بازیگران پیشکسوت چندین سال پیر شده اند، روزی می گفتیم اگر پول هم نیست حداقل به عشق بازیگری جلوی دوربین می رویم اما امروز چه؟ حالا نه پولی هست و نه از لحاظ روحی می توانیم خودمان را با بازیگری آرام کنیم.  

وی در همین رابطه تصریح کرد: عجیب آنجاست که چرا ما هیچ حامی و نهادی نداریم که اگر یک روز به این وضع افتادیم هوایمان را داشته باشد، اصلا مسئولین فرهنگی فهمیدند طی این یکسال چه بلایی سر هنرمندان آمد، اگر آنها مسئول فرهنگ و هنر هستند چرا هیچ کمکی به هنرمندان نمی کنند و همه چیز را به حال خود واگذار کرده اند.  

این بازیگر پیشکسوت کرونا را فاجعه خواند و اظهار کرد: این کرونا زندگی همه را مختل کرده است، دیگر نمی توانیم از خانه بیرون برویم و اگر هم می رویم با ترس و لرز است، کارمان هم که از بیخ و بنیاد تعطیل شده است، امیدوارم اگر سال جدیدی می رسد ما دیگر نام کرونا را نشنویم.

وی در همین رابطه ادامه داد: برای بازیگر جلوی دوربین رفتن نعمت است، بازیگری با هنرش زنده است و متاسفانه یکسال است که این هنر از همه گرفته شده و عامل اصلی آن بیماری کرونا است، در این بین هم خیلی از عزیزان و همکاران را به دلیل این بیماری از دست دادیم که خودش درد دیگری است.

لطفی با اشاره به لزوم رعایت بهداشت در قبال بیماری کرونا اظهار کرد: اگر بهداشت را رعایت نکنیم چه کنیم؟ راه دیگری باقی نمانده و باید خودمان حواسمان باشد که مبتلا نشویم. در هر صورت احتیاط شرط عقل است، حالا که به نوروز نزدیک می شویم اگر خانه بمانیم بهترین زمان برای کاهش بیشتر تعداد مبتلایان است که متاسفانه این روزها دوباره شروع به پیشرفت کرده اند.  

بازیگر فیلم سینمایی «خفگی» خاطرنشان کرد: امیدوارم هرچه سریعتر واکسیناسیون آغاز شود، به شخصه اگر واکسنی زده شود من در صف اول می ایستم و اعتقاد دارم که باید از واکسن داخلی حمایت کرد، امیدوارم با شروع واکسیناسیون کابوس کرونا بالاخره تمام شود.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.