یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲

به کارگردانی «علی غفاری»؛

«شکار شکارچی» با محوریت «شهید عبدالرسول زرین» کلید می‌خورد

شهید عبدالرسول زرین

سینماپرس: اصغری، تهیه‌کننده سینما گفت: «شکار شکارچی» با داستانی مربوط به دو سه سال اول جنگ تحمیلی و با محوریت شهید عبدالرسول زرین شهریورماه در شهرک دفاع مقدس جلوی دروبین می‌رود.

به گزارش سینماپرس، سینمای دفاع مقدس طی سال‌های اخیر هر از گاهی سراغ شخصیت‌ها و قهرمانان خاص آن دوران نیز رفته و در قالب پروژه‌های پرتره‌محور زندگی رزمندگان و شهدای شاخص را تصویر کرده است.

 شهید عبدالرسول زرین از چهره‌های خاصی است که به عنوان تک‌تیرانداز آشنای جبهه‌ها شناخته شده و همرزمانش او را گردان تک‌نفره و چریکی مخلص نیز نام نهاده‌ بودند.

علی غفاری، کارگردان سینما به زودی قرار است نمایی از اقدامات این شهید برجسته را در فیلم جدید خود روایت کند. فیلمی با عنوان «شکار شکارچی» که به تهیه کنندگی ابراهیم اصغری و نویسندگی بهنام علی‌زاده مجوز ساخت نیز گرفته است.

شهید عبدالرسول زرین

استفاده از بازیگر چهره برای نقش شهید

در همین راستا اصغری با اعلام این خبر به آنا گفت: این روزها پیش‌تولید فیلم دفاع مقدسی «شکار شکارچی» را آغاز کرده‌ایم و  تقریبا از یک ماه پیش تا به الان، مراحل ساخت و ساز دکورها را در شهرک دفاع مقدس شروع کرده‌ایم. فیلم از نیمه دوم شهریور نیز جلوی دوربین می‌رود.

وی درباره ترکیب بازیگران فیلم بیان کرد: درحال رایزنی با برخی بازیگران چهره سینما هستیم و وضعیت تیم بازیگران «شکار شکارچی» تا آخر هفته جاری مشخص می‌شود. حتما از بازیگران معروف استفاده خواهیم کرد.

روایت قصه در سال‌های آغازین جنگ

اصغری درباره موضوع فیلم توضیح داد: داستان به دو سه سال اول جنگ تحمیلی برمی‌گردد و با محوریت شهید عبدالرسول زرین ساخته خواهد شد. این شهید به نوعی بهترین تک تیرانداز دفاع مقدس و جنگ‌های معاصر جهان نیز به شمار می‌آید.

شهید زرین و شهید خرازی

وی ادامه داد: شهید زرین شخصیت ویژه‌ای دارد و تنها تک تیرانداز دفاع مقدس است که به شدت در جنگ و متوقف کردن دشمن کارآمد بود.

ابراهیم اصغری درباره روند ساخت «شکار شکارچی»  اعلام کرد؛ بیش از ۹۰ فیلمبرداری پروژه در شهرک سینمایی دفاع مقدس انجام می‌شود. شهریورماه کلید می‌خورد و دو ماه نیز مشغول ضبط آن خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.