یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷

سید عباس فاطمی تشریح کرد؛

ویژه برنامه‌های شبکه‌های استانی در ماه محرم

شبکه‌های استانی

سینماپرس: رئیس مرکز سیمای استان‌های صدا و سیما، برنامه‌های شبکه‌های استانی در ماه محرم را تشریح کرد.

به گزارش سینماپرس، نشست خبری اعلام ویژه برنامه‌های ایام محرم شبکه‌های استانی، امروز با حضور سید عباس فاطمی رئیس مرکز سیمای استان‌های صدا و سیما برگزار شد.

فاطمی گفت: هر سال در ایام محرم، شبکه‌های ملی بخش عمده‌ای از آنتن خود را با برنامه‌هایی در این زمینه پُر می‌کنند. امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا شکل کار تغییر کرده است و برنامه ریزی متفاوتی هم نسبت به سال‌های قبل، باید داشته باشیم.

وی افزود: از دو ماه قبل دستور العمل‌ها برای تولید برنامه ها آماده شده است تا صدا و سیمای مراکز استانی برنامه‌های جدید متناسب با وضعیت موجود را تدارک ببینند.

فاطمی اظهار کرد: برای این کار هماهنگی‌های لازم را با هیئت‌های بزرگ داشته ایم. در سطح استان‌ هم با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف گفت و گو کرده ایم. ما تجربه موفقی در شب‌های قدر داشتیم؛ به همین دلیل مراکز استان‌ها ماموریت پیدا کرده اند که به بانک اطلاعاتی هیئت‌ها دسترسی پیدا کنند تا بتوانیم برنامه‌ها را به بهتربن وجه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از شبکه‌های استانی روی آنتن ببریم.

او افزود: تلاش می‌کنیم مردم نذورات خود را به سمت بسته‌های فرهنگی بهداشتی و سلامت محور تغییر بدهند و به همین منظور پویش همدلی و ایثار حسینی و من حسینی هستم و هر خانه یک حسینیه را با اهداف مختلف راه اندازی کرده ایم.

رئیس مرکز سیمای استان‌ها ادامه داد: ما برای پخش برنامه‌ها از آرشیو رسانه ملی نیز استفاده می‌کنیم و برنامه‌های مختلف را پس از بازبینی روی آنتن می‌بریم. همچنین قصد داریم هیئت‌های بزرگ مذهبی، پیرغلامان و مداحان را به مردم معرفی کنیم و پشت صحنه فعالیت آن‌ها را به نمایش بگذاریم. از فضای مجازی و واحد شعر و موسیقی معاونت استان‌های صدا و سیما نیز کمک خواهیم گرفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.