شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷

به خاطر پاندمی کرونا؛

جوایز «انجمن بازیگران» هم به تعویق افتاد

انجمن بازیگران (SAG)

سینماپرس: جوایز انجمن بازیگران سال ۲۰۲۱ به خاطر پاندمی کرونا تا چهاردهم مارس یا شش هفته پیش از جوایز اسکار به تعویق افتاده است.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، بیست‌وهفتمین دوره جوایز سالانه انجمن بازیگران (SAG) که به تجلیل از اجراها در عرصه فیلم و تلویزیون می‌پردازد، در حالی که قرار بود بیست‌وچهارم ژانویه برگزار شود، به ۱۴ مارس ۲۰۲۱ (۲۴ اسفند) موکول شد.

آکادمی اسکار روز پانزدهم ژوئن اعلام کرد که نود و سومین مراسم اسکار دو ماه عقب افتاده و بیست‌وپنجم آوریل برگزار می‌شود.

جوایز انجمن بازیگران سال ۲۰۲۰ در ژانویه در لس آنجلس برگزار شد. مجموعه بازیگران «انگل» برنده جایزه بهترین گروه بازیگران فیلم شد، واکین فینیکس جایزه بهترین بازیگر مرد را به خاطر «جوکر» از آن خود کرد و رنه زلوگر با «جودی» برنده جایزه بهترین بازیگر زن شد.

نیازمندی‌های صلاحیت شرکت در جوایز انجمن بازیگران امسال تغییر کرده و بازه صلاحیت حالا دو ماه تمدید شده است. فیلم‌های سینمایی، سریال‌های تلویزیونی و برنامه‌های کابلی و رسانه‌ای که نخستین بار طی بازه بین روزهای اول ژانویه ۲۰۲۰ تا بیست‌وهشتم فوریه ۲۰۲۱ نمایش داده شده باشند هم می‌توانند در این جوایز شرکت کنند.

بازه ارسال آثار روز بیست‌ویکم سپتامبر آغاز می‌شود و بیستم نوامبر به اتمام می‌رسد. نامزدها روز چهارم فوریه ۲۰۲۱ معرفی می‌شوند و پروسه رای‌دهی نهایی بین روزهای دهم فوریه و دهم مارس توسط اعضای انجمن SAG-AFTRA برگزار می‌شود.

به این ترتیب جوایز انجمن بازیگران آمریکا هم در به تعویق انداختن تاریخ برگزاری مراسم به خاطر پاندمی کووید -۱۹ و تمدید بازه صلاحیت شرکت در جوایز فیلم‌ها به دیگر جوایز بزرگ از جمله اسکار، گلدن گلوب و بفتا پیوست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.