دوشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴

مدیر تماشاخانه سرو مطرح کرد؛

دستاوردهای پویش «تئاتر تعطیل نیست»

تماشاخانه سرو

سینماپرس: مدیر تماشاخانه سرو با اشاره به پایان کار پویش «تئاتر تعطیل نیست» در این سالن تئاتری در ۲۹ اسفند سال ۹۸، اعلام کرد که در این پویش ۲۰ هزار ماسک تولید و توزیع شد.

به گزارش سینماپرس، امیرحسین شفیعی مدیر تماشاخانه سرو درباره وضعیت پویش «تئاتر تعطیل نیست» که در این سالن تئاتری و به منظور تولید ماسک در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا برگزار شد،  گفت: این پویش تا ۲۹ اسفند سال ۹۸ برگزار شد و طی آن نزدیک به ۲۰ هزار ماسک تولید و در مراکز پزشکی، مناطق کم برخوردار و محروم توزیع شد.

وی اظهار کرد: با جدی‌تر شدن فضای شیوع ویروس و به دلیل اینکه چندین نفر به صورت جمعی در تماشاخانه سرو مشغول تولید ماسک بودند، برای حفظ سلامتی این افراد، تولید ماسک را به کارگاه‌های خانگی سپردیم و فعالیت تولید ماسک در تماشاخانه سرو به پایان رسید.

شفیعی یادآور شد: از همان ابتدای کار ۲۳ واحد و کارگاه خانگی شروع به همکاری با ما کردند به این صورت که ما پارچه، کش و ملزومات ماسک را برایشان ارسال می‌کردیم و آن‌ها تولید ماسک را انجام می‌دادند. در حال حاضر هم همین واحدها به تولید ماسک ادامه می‌دهند.

مدیر تماشاخانه سرو با اشاره به انتشار فراخوانی در ابتدای آغاز به کار پویش «تئاتر تعطیل نیست»، بیان کرد: طی آن فراخوان برخی مراکز درمانی، آسایشگاه‌ها و آسایشگاه‌های معلولان و همچنین نیروهای جهانی که به مردم کمک می‌کنند، برای دریافت ماسک اعلام نیاز کردند که ما نیز ماسک‌های تولید شده را به آن‌ها ارائه می‌دادیم.

وی در پایان سخنان خود گفت: طی فعالیتی که داشتیم برای استان‌های مازندران، گیلان و لرستان نیز ماسک ارسال کردیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.