سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸

ارشا اقدسی:

«عصر جدید» فعلا متوقف شده است

آرشا اقدسی در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره بین‎المللی فیلم‎های ورزشی

سینماپرس: بدلکار فیلم سینمایی «روز صفر» گفت: آنچه که مسلم است نباید از شرایط کنونی که به دلیل ویروس کرونا بوجود آمده بترسیم بلکه می‌توانیم با قدرت و رعایت اصول بهداشتی این ویروس رو شکست بدیم.

به گزارش سینماپرس، ارشا اقدسی بدلکار سینما و تلویزیون ایران در گفت‌وگو با میزان پیرامون شیوع ویروس کرونا گفت: این روزها با شیوع ویروس کرونا که در دنیا هم فراگیر شده بعضا با برخی از برخوردهای متفاوت روبرو می‌شوم که برایم ناراحت کننده است چراکه ما نباید از چنین ویروسی بترسیم بلکه باید در برار مقابله با این ویروس آگاه باشیم.

وی در همین راستا ادامه داد: من از همه مردم ایران خواهش می‌کنم با دادن انرژی مثبت به هم و عدم ایجاد ترس در اطرافیان با آرامش، قدرت و آگاهی از این ویروس نترسیم و آن را شکست دهیم.

اقدسی اظهار کرد: من به شخصه معتقدم باید از داشتن ارتباط با افرادی که به هر دلیلی ایجاد انرژی منفی و ترس در افراد می‌کنند خودداری کرد و در مورد چنین مورد بخصوصی که این روزها نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا رخ داده باید بتوانیم با رفتار معقول یک بار دیگر پرچم کشور خود را در مقابل دنیا بالا ببریم و ثابت کنیم که ما ایرانی‌ها در مقابل هر موضوعی قدرتمند هستیم، همانطور که من در تمام عمر فعالیت کاری خودم سعی کردم در مجامع بین‌المللی به دیگران ثابت کنم که ما ایرانی ها چه قدر قدرتمند هستیم.


بدلکار فیلم سینمایی «روز صفر» پیرامون ادامه ضبط برنامه «عصر جدید» اظهار کرد: ابتدا قرار بر این شد تا چند قسمتی از این برنامه را بدون حضور تماشاچیان در استدیو ضبط کنیم اما در نهایت و همانطور که احسان علیخانی روز گذشته اعلام کرد فعلا به دلیل رعایت اصول بهداشتی و حفظ سلامتی هموطنان موقعیت ادامه ضبط این برنامه وجود ندارد تا به امیدخدا بعد از شکست دادن این ویروس با حضور تماشاگران عزیز این برنامه به ضبط نهایی برسد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.