یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸

به دلیل عفونت کیسه صفرا؛

«اکبر زنجان‌پور» در بیمارستان

اکبر زنجانپور در مراسم تقدیر از نامزدهای بیست و یکمین جشن سینمای ایران

سینماپرس: اکبر زنجان‌پور هنرمند با سابقه تئاتر و تلویزیون به دلیل عفونت کیسه صفرا تحت عمل جراحی قرار گرفت.

به گزارش سینماپرس، گلنوش زنجان‌پور دختر این هنرمند درباره آخرین وضعیت حال پدر خود به ایسنا گفت: ایشان به دلیل عفونت کیسه صفرا دچار ناراحتی شدند و به تشخیص پزشکان امروز ـ یکشنبه ۲۰ بهمن ماه ـ تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

او ادامه داد: در حال حاضر عمل پدرم به اتمام رسیده و فعلا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و به گفته پزشک درمانگرشان در دو سه روز آینده از بیمارستان مرخص می‌شوند.

او با اشاره به اینکه در این مدت تعداد زیادی از هنرمندان تئاتر و سینما و اعضای خانه تئاتر و خانه سینما به دیدار پدرش آمده‌اند، از آنان قدردانی کرد که جویای حال این هنرمند بوده‌اند و او و خانواده‌اش را در روزهای بیماری تنها نگذاشته‌اند.

اکبر زنجانپور هنرمند با سابقه تئاتر و رادیو وتلویزیون زاده بهمن سال ۱۳۲۳ است که در کارنامه هنری خود کارگردانی نمایش‌نامه‌های بسیاری همچون «ایوانف» و «دایی وانیا» اثر چخوف، «سیر طولانی روز در شب» نوشته یوجین اونیل، «دشمن مردم» نوشته هنریک ایبسن،   «مرگ دستفروش» نوشته میلر و ... را در کنار بازی در نمایش‌هایی مانند «شب هزار و یکم» به کارگردانی بهرام بیضایی، «ملاقات بانوی سالخورده» کار زنده یاد حمید سمندریان و ... را دارد. او همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی «عطر گل یاس» و «آوای فاخته»  کار بهمن زرین‌پور،   «تنهاترین سردار» کار مهدی فخیم‌زاده، «مختار نامه» به کارگردانی داود میرباقری و ... به ایفای نقش پرداخته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.