دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

رقابت فیلم‌های کمدی و ترسناک؛

«جوکر» صدرنشین شد/ «شریر» شکست خورد

جوکر*

سینماپرس: در هفته‌ای که گذشت و در نبردی که تا لحظه آخر ادامه داشت، این فیلم «جوکر» بود که موفق شد در نبرد با «شریر» با بازی آنجلینا جولی، صدرنشینی باکس آفیس را از آن خود کند.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، در هفته‌ای که چند فیلم جدید راهی سینماهای آمریکا شدند و برخی از آنها جایگاه‌های خوبی هم کسب کردند، این «جوکر» بود که در چهارمین هفته نمایش خود بار دیگر صدرنشینی باکس آفیس را در اختیار گرفت.

این فیلم پس از آن که هفته پیش توسط «شریر: معشوقه شیطان» به جایگاه دوم رانده شد، بار دیگر با فروشی ۱۸.۹ میلیون دلاری در راس نشست. این در حالی بود که این فیلم طی همین هفته عنوان پرفروش‌ترین فیلم رده سنی بزرگسال را به خود اختصاص داد.

«شریر: معشوقه شیطان» ساخته یواخیم رانینگ از محصولات دیزنی نیز در رقابتی تنگاتنگ و در روز پایانی هفته از «جوکر» جا ماند و با فروش ۱۸.۵ میلیون دلاری در جایگاه دوم نشست.

انیمیشن «خانواده آدامز» در ژانر کمدی ترسناک به کارگردانی کنراد ورنن و با صداپیشگی اسکار آیزاک، شارلیز ترون، کلویی گریس مورتس و بت میلر با فروش اندکی بیش از ۱۱.۶ میلیون دلار جایگاه سوم را تصاحب کرد تا مجموع فروش خود در بازار داخلی آمریکا را به ۷۲.۵ میلیون دلار برساند.

«سرزمین زامبی: ضربه دوم» که فیلمی کمدی و پسا آخرالزمانی ساخته روبن فیلشر است با بازی اما استون، وودی هارلسون و جسی آیزنبرگ نیز با فروشی ۱۱.۶ میلیون دلاری در جایگاه چهارم قرار گرفت.

فیلم تازه وارد «شمارش معکوس» ساخته جاستین دک با بازی آن وینترز، الیزابت لیل و چارلی مک درموند که فیلمی ترسناک و درباره زنی است که می‌فهمد تا مرگ ۳ روز فاصله دارد، در اولین آخر هفته اکرانش با فروش ۹ میلیون دلاری از نمایش در ۲۶۷۵ سالن سینما در رتبه پنجم قرار گرفت. این فیلم با بودجه ۶.۵ میلیون دلاری ساخته شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.