سه‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

مدیر شبکه مستند مطرح کرد؛

در عرصه مستند برای مخاطب مرجع بودن در اولویت است

سلیم غفوری در مراسم انتخاب چهره سال هنر انقلاب اسلامی

سینماپرس: سلیم غفوری مدیر شبکه مستند درباره جایگاه این شبکه در میان مخاطبان رسانه ملی تأکید کرد در حال حاضر مخاطب عمومی این شبکه بیشتر شده است.

به گزارش سینماپرس، سلیم غفوری مدیر شبکه مستند سیما ضمن اشاره به برگزاری جشنواره فیلم‌های مستند از این شبکه درباره غیبت آثار مستندسازان مطرح و شناخته‌شده در این رویداد تلویزیونی به مهر گفت: شاید یک دلیل این باشد که سالن اکران جشنواره مستند، قاب تلویزیون است و برخی تا فیلمشان به جشنواره‌های دیگر راه پیدا نکرده است، نمی‌خواهند در یک جشنواره تلویزیونی شرکت کنند.

وی ادامه داد: برخی از دوستان مستندساز هم در این سال‌ها تولید شاخصی نداشته‌اند و شاید دلیل نبود این نام‌های قدیمی‌تر و شناخته‌شده‌تر همین بوده باشد.

غفوری درباره اینکه چقدر تلاش می‌شود شبکه مستند در مقایسه با دیگر شبکه‌ها به‌عنوان یک مرجع در حوزه تخصصی مستند محسوب شود هم تصریح کرد: حتماً برای ما مهم است که در عرصه مستند برای مخاطب مرجع باشیم. برای ما اهمیت دارد که مخاطبی که به دنبال دانستن است، شبکه مستند را به‌عنوان یکی از این منابع برای دانستن مورد توجه قرار دهد.

مدیر شبکه مستند در پایان درباره جایگاه شبکه مستند نزد مخاطبان اظهار کرد: دوستانی که به دنبال افزایش آگاهی هستند شبکه مستند برایشان مهم است ما در بین برخی از استادان دانشگاه و گروه‌های مرجع، این بازخورد را داشته‌ایم. حتی می‌توان گفت براساس نظرسنجی‌های صداوسیما مخاطب عمومی این شبکه نیز بیشتر شده است، در واقع شبکه مستند میان فرهیختگان جامعه جایگاه خوبی دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.