چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰

ایستادگی تا آزادسازی قدس شریف؛

بیانیه بنیاد فرهنگی روایت فتح به مناسبت روز جهانی قدس

روایت فتح

سینماپرس: بنیاد فرهنگی روایت فتح، به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای را صادر کرد.

به گزارش سینماپرس، به مناسبت روز جهانی قدس بنیاد فرهنگی روایت فتح بیانیه ای را صادر کرد. متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله القاصم الجبارین
هنوز ندای جان بخش و شکوهمند ابراهیم زمان حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) در کالبد زمان طنین انداز است و روز جهانی قدس به زمانی برای ایستادگی در برابر مثلث شوم زر و زور و تزویر مبدل شده است.
بی شک اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای یادآوری دردها و آلام ملتی نستوه و مقاوم از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی اوج شاهکار و بینش سیاسی آن رهبر دور اندیش بود.
اظهار انزجار جوامع بشری از رژیم سفاک صهیونیستی امروز به رویه ای بین المللی تبدیل گشته که حتی با وجود امپراتوری شیطانی صهیونیسم در عرصه رسانه و تبلیغات، هنوز آوای حق از حلقوم آزادی خواهان و آزادی طلبان شنیده می شود.
در این میان وظیفه هنرمندان که گوهر وجودشان با اکسیر معنویت و تعالی ارزشی صدبرابر یافته است، خطیر و مهم است. هنرمندان رشته های گوناگون هنری اعم از سینما، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، عکس و ادبیات هر کدام سهمی بالقوه در اعتلای فرهنگ مقاومت و مبارزه با زورگویان مثلث عبری، عربی، غربی دارند و بر پایه تعالیم وحدت بخش ادیان الهی در سراسر جهان می توانند اثر بخش باشند.
بنیاد فرهنگی روایت فتح به نمایندگی جمعی از هنرمندان رشته های گوناگون هنری و رده های تخصصی خود اعم از انجمن تئاتر، سینمایی، مستند، انتشارات، عکس و هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس حمایت خود را از آرمان های مردم مظلوم فلسطین و مردم ستمدیده جهان اعلام می دارد و بر پایمردی و ایستادگی بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله) تا آزادسازی قدس شریف تاکید می کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.