چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶

وادادگان فرهنگی

افکار عمومی در انتظار واکنش سینماگران به اقدامات ضدایرانی دولت آمریکا

خانه هنرمندان ایران

سینماپرس: پس از اینکه دولت آمریکا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داد، علیرغم راه اندازی کمپین های مردمی وسیع در شبکه‌های اجتماعی در واکنش به این موضوع، سینماگران و خانه سینما هنوز واکنشی نشان نداده‌اند و این موضوع دست مایه‌ای شده است برای مورد مذمت قرار گرفتن اهالی سینما در افکار عمومی.

به گزارش سینماپرس، پس از اینکه دولت آمریکا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داد، بسیاری از اقشار جامعه نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند و با انتشار بیانیه، برگزاری تجمع و کمپین‌های مختلف این رفتار دولت آمریکا را محکوم کردند. سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم یکی از افرادی بود که به این موضوع واکنش نشان داد.
علیرغم راه اندازی کمپین های مردمی وسیع در شبکه‌های اجتماعی در واکنش به این موضوع، سینماگران و خانه سینما هنوز واکنشی نشان نداده‌اند و این موضوع دست مایه‌ای شده است برای مورد مذمت قرار گرفتن اهالی سینما در افکار عمومی.  
انتظار می‌رود مسئولان خانه سینما به عنوان نمایندگان قانونی اهالی سینما به وظایف خویش عمل کرده و با واکنش درست و به موقع، از در مظان اتهام قرار گرفتن اهالی شریف سینما در افکار عمومی پرهیز کنند و نگذارند عده‌ای بگویند سینماگران برای منافع شخصی خود و در خطر قرار نگرفتن رفت و آمدهایشان به غرب، حاضر به محکوم کردن اقدامات ضدایرانی دولت آمریکا نیستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.