یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

پروانه نمایش «حمال طلا» و «لالا کن» صادر شد

پروانه نمایش

سینماپرس: شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی برای ۲ فیلم سینمایی «حمال طلا» و «لالا کن» مجوز نمایش صادر کرد.

به گزارش سینماپرس، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، مجوز نمایش ۲ فیلم سینمایی «لالا کن» به تهیه‌کنندگی حسن کلامی و کارگردانی مصطفی قربان‌پور با موضوع کودک و نوجوان و «حمال طلا» به تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور و کارگردانی تورج اصلانی با موضوع اجتماعی صادر شد.

فیلم سینمایی «لالاکن» اثری اجتماعی با موضوع کودک و نوجوان است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: آرش پسرک رویاپردازی است که در کوران اختلافات پدر و مادرش برای در امان ماندن از دنیای آدم بزرگ‌ها از رویاپردازی‌هایش برای خود پناهگاه می‌سازد.

در فیلم سینمایی «لالاکن» امین زندگانی، بهنوش بختیاری، پادینا رهنما و مریم سرمدی ایفای نقش می‌کنند. راستین عزیزپور و عسل قزن قرایی به‌عنوان بازیگران کودک و نوجوان در این فیلم حضور دارند.

در «حمال طلا» هم سعید آقاخانی، پیام احمدی نیا، لطف‌الله سیفی، ژاله صامتی، امید روحانی، امین آقا فرزانه، علیرضا مهران، حسن زاهدی، داوود محمدآبادی، محمود شفیع خانی و رضا شفیع خانی به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: رضا، حمال طلا است. شغلش رساندن طلا و جواهرات از کارگاه به مغازه است. یک روز در مسیر از او دزدی می‌شود و او باید غرامت بپردازد. او از دوستش لویی کمک می‌گیرد اما نوسانات بازار تهران اوضاع او را بدتر می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.