شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵

اظهار ندامت آقای بازیگر از ماجرای رسوایی اخلاقی اش

کیسی افلک

سینماپرس: کارگردان و بازیگر برنده اسکار سینمای آمریکا بعد از مدت ها سکوت در مورد اتهامات رسوایی اخلاقی مطرح شده علیه خودش صحبت کرد.

به گزارش سینماپرس، این بازیگر ۴۲ ساله که دو سال پیش جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای بازی در فیلم «منچستر بای د سی» دریافت کرده بود، سال گذشته با اتهامات رسوایی اخلاقی رو به رو شد و حتی از شرکت در مراسم اسکار گذشته هم منع شد. کارگردان «من هنوز اینجا هستم» بعد از مدت ها به تازگی سکوت خودش را شکسته و در مورد شرایطی که برایش به وجود آمده صحبت کرده است. افلک در سخنانی تمامی مسئولیت «شرایط غیر حرفه ای» پشت صحنه فیلم «من هنوز اینجا هستم» را پذیرفته. چیزی که باعث شده بود دو نفر از خانم های همکارش در آن فیلم دست به شکاست قضایی بزنند. او در صحبت هایش با پذیرفتن اشتباهاتی که در گذشته انجام داده حرف های جالبی در مورد صنعت سینمای هالیوود به زبان می آورد: «در این صنعت زنان کمتر اجازه پیشرفت دارند و دستمزد پایین تری هم دریافت می کنند. با آنها به صورت ابزاری برخورد می شود، دست کم گرفته و به هزاران طریق تحقیر می شوند.

کیسی افلک این روزها در حال کار بر روی پروژه «پیرمرد و اسلحه» است که در آن نقش پلیسی را ایفا می کند که قصد دارد یک دزد پیر با بازی رابرت ردفورد را دستگیر کند. شاید اظهار پشیمانی این بازیگر شناخته شده در راستای این باشد که نمی خواهد سرنوشت آثار کوین اسپیسی بر سر فیلم جدیدش بیاید. باید دید واکنش هالیوود و خصوصا کمپین #MeToo به اظهار ندامت های افلک چیست.

*تسنیم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.