دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲

اختتامیه جشنواره تئاتر یاران محراب برگزار شد

جشنواره تئاتر یاران محراب

سینماپرس: جشنواره تئاتر یاران محراب با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش سینماپرس، در مراسم اختتامیه این جشنواره که در فرهنگسرای خاوران برپا شده بود، جمعی از هنرمندان به همراه تعدادی از مسئولان سپاه و هنرمندان بسیجی حضور پیدا کردند.

محمدعلی جلیلی دبیر جشنواره تئاتر یاران محراب در این مراسم طی سخنانی عنوان کرد:در این جشنواره ۲۳ نمایش بازبینی شد و در پایان ۱۰ نمایش به مرحله رقابت جشنواره تئاتر یاران محراب راه پیدا کردند که هیئت داوران پس از ۳ روز برگزاری این جشنواره در پردیس تئاتر یاران محراب به کار خود پایان داد.

وی در ادامه گفت: برگزیدگان در رشته های بازیگری، کارگردانی، طراحی صحنه، طراحی لباس، طراحی گریم معرفی شدند.

مراسم اختتامیه با حضور هنرمندانی چون ضیا الدین دری و مسئولین سپاه برگزار شدو برنامه های متنوع فرهنگی همچون سرود و اجرای نمایش از برنامه های اختتامیه بود.

برگزیدگان بدین شرح مشخص شدند:

طراحی بروشور تقدیر از نمایش «یاس کبود» اثر خانم نادری، برگزیده : نمایش «بی تابی» به طراحی امیر حسنی.

گریم : نمایش «مجنون» به خانم عسما مشهدی و طراحی لباس تقدیر از نمایش «آدم تا آدم» و طراح زینب السادات گنجی و «هبوط تا ملکوت» به طراحی رقیه محمدی و رقیه حق پرست.

طراحی صحنه: تقدیر از نمایش «یاس کبود»، محبوبه کوشکستانی و برگزیده : نمایش «گرداب» طراحی صحنه حسین جاویدان.  

بازیگران خردسال: تقدیر از چند بازیگر خردسال آیناز یارندی، نازنین زهرا نوروزی، آیما کلهر و رتبه اول بازیگری زن مینا علیجانی نمایش «آدم تا آدم»، بازیگری دوم زن آیدا حشمتی برای نمایش «مجنون» و بازیگر سوم زن نرگس فیروزیان نمایش «آدم تا آدم» .

برگزیده‌های بازیگری : رتبه اول مرد محمدمعین فراهانی برای نمایش «مجنون»، بازیگر رتبه دوم محمداحسان امینایی نمایش «بی تابی» و بازیگر رتبه سوم مشترک امید یارندی و علی پناهی برای نمایش‌های «مجنون» و «سرداران بی پلاک».

کارگردانی: رتبه اول امید یارندی برای نمایش «مجنون» و کارگردانی دوم مشترک لیلا صالحی و زینب السادات گنجی برای نمایش‌های آدم تا آدم و هبوط تا ملکوت و رتبه سوم کارگردانی مشترک سارا جودی برای نمایش خرابه شام و حسین جاویدان برای نمایش گرداب.

متن اول نمایش: «بی تابی» به آقای امیر حسنی و محمداحسان امینایی و متن دوم نمایش «گردآب» به خدامراد محمدی و متن سوم به نمایش «مجنون» خانم سمیه نجفی.

نمایش برگزیده هیئت داوران «سرزمین باکودا» و «سرداران بی پلاک» انتخاب شدند. نمایش «سرزمین باکودا» به خاطر بکارگیری این اندیشه سیاسی روز و ایجاد فضای مفرح در نمایش و نگاه ظریف و تکنیک مناسب اجرایی نمایش سرزمین باکودا را با اهدا تندیس مورد تقدیر قرار دادند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.