دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳

«لاتاری» محمد حسین مهدویان بالاخره در دبی کلید خورد

محمدحسین مهدویان در دومین جشنواره فیلم سلامت

سینماپرس: «لاتاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی بالاخره و پس از فیلمبرداری چند پلان در دوبی که دو هفته پیش صورت گرفته بود، امروز رسماً و در کشور کلید خورد.

به گزارش سینماپرس، پس از درخشش خیره‌کننده «ماجرای نیمروز» درجشنواره فیلم فجر و در زمان اکران عمومی، مخاطبان و منتقدان سینمایی بی‌صبرانه منتظر پروژه بعدی مهدویان، این فیلمساز جوان با استعداد بودند.
مهدویان بلافاصله پس از اکران ماجرای نیمروز، به همراه ابراهیم امینی، نگارش پروژه بعدی خود را آغاز کرد. او ازاین فیلم با عنوان لاتاری نام برد. فیلمی که بعد از مشخص شدن تم داستانی‌اش، خبرساز شد و همین حواشی به وجود آمده باعث کار دشوار سازندگان آن برای دریافت پروانه ساخت از شورای مربوطه شد.
به هرحال و پس از تلاش‌های زیاد، لاتاری که گفته می‌شد به موضوع قاچاق جنسی به کشورهای حاشیه خلیج فارس اشاره دارد، مجوز دریافت کرد؛ البته نه به راحتی و این روند هفت‌خان رستمی شد که پس از اصلاح فیلمنامه به ثمر نشست.
مهدویان در مصاحبه چند روزپیش خود درباره فیلم، ساعد سهیلی، جوادعزتی و هادی حجازی‌فررا بازیگران اصلی این فیلم معرفی کرد تا این پروژه، اولین همکاری مهدویان با سهیلی، دومین کار مشترک با عزتی و چهارمین همکاری با حجازی‌فر باشد.
سازندگان لاتاری، با توجه به فشردگی زمان، کار سختی برای رساندن این فیلم به جشنواره فیلم فجر دارند ولی ابراز کرده‌اند که اگر مسوولان جشنواره بخواهند و تمایل داشته باشند، لاتاری قطعاً به جشنواره خواهد رسید و به همین خاطر فرم جشنواره را نیز پرکرده‌اند.
مهدویان، امروز به پشت دوربین رفت تا سومین فیلم سینمایی‌اش را بسازد؛ باید صبر کرد و دید که آیا این فیلمش هم موفق خواهد بود؟

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.