یکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

حرف‌‎های تازه بابک حمیدیان درباره وضعیت سینما؛

داورانی که «بادیگارد» را نادیده گرفتند می‌گویند مارا حلال کن!/ اگر واکین فینیکس در فیلمی مثل هیس بازی کرده بود نامزد اسکار می‌شد

بابک حمیدیان در اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت

سینماپرس: در جشن خانه سینما ،احسان کرمی از من پرسید چرا اینقدر خشک هستی؟گفتم هیجان زده نیستم .برای اینکه دو سال است دراین سینما نادیده گرفته می شوم .

به گزارش سینماپرس، بابک حمیدیان بازیگر سینمای ایران ،در شماره جدید نشریه سینمایی ۲۴ ،مصاحبه جالبی انجام داده و در بخشهایی از آن حرفهای جالبی زده است . مهمترین بخشهای این مصاحبه به شرح زیر است :

*در جشن خانه سینما ،احسان کرمی از من پرسید چرا اینقدر خشک هستی؟گفتم هیجان زده نیستم .برای اینکه دو سال است دراین سینما نادیده گرفته می شوم .

*من دراین سه سال ،۹فیلم بازی کرده ام اما چهره عریان سینما باعث شده تا تلاشهای در آنها نادیده گرفته شود و احساس کنم با من مثل یک شی رفتار شده .

*درباره فیلم چ حاتمی کیا ،هیات داوران آن سال خودشان می دانند چه کرده اند .دو سه نفر از آن جمع هر وقت من را می بینند می گویند مارا حلال کن!

*بعد از اینکه در فیلم زاگرس با آقای کیانیان همبازی شدم به ایشان گفتم خسته شده ام و می خواهم نقشهای اصلی را بازی کنم …پرسیدم از این جو. اتفاقها کی قرار است برای من بیافتد ؟آقای کیانیان گفت :تو از آن مدل بازیگرهایی هستی که قرار نیست سوپر استار سینما بشوی .گفت تو مدلت طوری است که دیر از سینما جواب می گیری.

*به جرات می گویم اگر واکین فینیکس در فیلمی مثل هیس !دخترها فریاد نمی زنند بازی کرده بود نامزد اسکار می شد و یک چهره عجیب و مریض و جدید را به تاریخ سینما اضافه می کرد.ولی اینجور نقش ها در سینمای ایران اصلا دیده نمی شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.