دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

سینماحقیقت به «شورای شهر» رسید!

شورای شهر

سینماپرس: غلامرضا کتال دبیر انجمن مستندسازان سینمای ایران با فیلم «شورای شهر» متقاضی شرکت در دهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت شده است.

به گزارش سینماپرس، در خلاصه موضوع این فیلم مستند 52 دقیقه‌ای آمده است: «نامزدهای شورای شهر با چه انگیزه و هدفی وارد شورای شهر می‌شوند؟ بعد از سه سال کار قانون‌گذاری و نظارتی در شورای شهر، نظر آنها درباره‌ی شورا، قوانین و جایگاه آن در بین دستگاه‌های دولتی چیست؟»

پژوهشگر، نویسنده، تصویربردار، کارگردان، گوینده، تدوینگر و تهیه‌کننده مستند «شورای شهر» غلامرضا کتال است که این فیلم را طی سال‌های 92 تا 95 ساخته است و برای اولین نمایش عمومی به دبیرخانه دهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت ارائه داده است.

غلامرضا کتال متولد سال 1347 در تهران است. در کارنامه مستندسازی او، ساخت فیلم‌های عید مردگان، در نوبت انقراض، از ورزشگاه، رود تهی می‌شود و... به چشم می‌خورد.

* مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای 14 تا 21 آذرماه 1395، با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در شهر تهران برگزار خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.