سه‌شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

چرا «رخ دیوانه» در جشن خانه سینما حضور پیدا نکرد؟

ابوالحسن داودی در ویژه برنامه «یک فیلم، یک سلام»

نسیم: کارگردان "رخ دیوانه" که امسال رغبتی برای حضور در جشن خانه سینما نشان نداده است اظهار داشت: غیبت در جشن خانه سینما احتمالا دلیل خاصی داشته است و اگر مقررات جشن اصلاح نشود ایرادات برجا خواهد ماند.

ابوالحسن داوودی درباره عدم شرکت فیلم «رخ دیوانه» در جشن خانه سینما گفت: غیبت این فیلم در جشن خانه سینما احتمالا دلیل خاصی داشته است! ولی شاید خیلی لزومی به گفتن دلیل این مسئله وجود نداشته باشد.

 

جشن خانه سینما نیازمند مقررات شفاف است

کارگردان «رخ دیوانه» با اشاره به جایگاه این جشن در سینمای کشور اظهار داشت: جشن خانه سینما به عنوان یک جشن صنفی می تواند جایگاه خوبی در سینمای کشور داشته باشد؛ البته این بحث هر ساله است که باید یک مقررات مشخص شفاف و روشنی مانند مقررات آکادمیک برای این جشن وجود داشته باشد.

 

اگر مقررات اصلاح نشود ایرادات برجا خواهد ماند

داوودی افزود: یک دوره بحث مقررات آکادمیک جشن خانه سینما زمانی که در این خانه بودم، مطرح شد، ولی دوباره تغییر کرد؛ معتقدم اگر شکل جشن خانه سینما اصلاح شود این جشن همچنان اهمیت و جایگاه زیادی صنف سینمایی کشور خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: اگر مقررات جشن خانه سینما اصلاح نشود، ایرادات آن بر جا خواهد ماند و اتفاق خاصی رخ نخواهد داد.

وی در پایان ادامه داد: تندیس خانه سینما را دارم و به آن نیز بسیار علاقه مند هستم؛ ولی ترجیح دادم این بار بیشتر جوانان در جشن خانه سینما شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.