دوشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳

غلامرضا فرجی به سینماپرس خبر داد

اکران «ماهی سیاه کوچولو» بعد از فیلم مجیدی/ انتقادات رئیسیان و ملاقلی پور در جلسه شورای صنفی نمایش بررسی شد

فیلم سینمایی«ماهی سیاه کوچولو»

سینماپرس: سخنگوی شورای صنفی از ثبت قرارداد فیلم «ماهی سیاه کوچولو» برای اکران آن بعد از فیلم «محمد رسول الله (ص)» و همچنین بررسی انتقادات علیرضا رئیسان و علی ملاقلی پور در خصوص اکران فیلم‌هایشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، غلامرضا فرجی در گفتگو با خبرنگار ما درباره مصوبات جلسه شورای صنفی (۹ شهریور) گفت: فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» به کارگردانی مجید اسماعیلی در گروه ماندانا بعد از فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) اکران خواهد شد .

وی افزود: ضمن اینکه در جلسه امروز که با حضور علیرضا رئیسیان و علی ملاقلی پور شد اعتراضات این دو کارگردان نیز بررسی شد و مشخص گردید که اکران هر دو فیلم «قندون جهیزیه» و «دوران عاشقی» با توجه به قرارداد آنها با سینمادار ها انجام شده است و هیچ تخلف قانونی صورت نگرفته است .

وی در بخش دیگری از صحبتهایش اظهار داشت: برخی از سینماداران با توجه به استقبال مخاطبین از فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» و فروش خوب آن درخواست ادامه اکران این فیلم سینمایی را داشتند که با توجه به این که زمان نمایش این فیلم به اتمام رسیده است با توصیه شورای صنفی مقرر شد که فقط فیلم های در حال اکران را در سینماها به نمایش در بیاورند که البته این توصیه الزام آور است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.