چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴

علی واجد سمیعی خبر داد؛

«نمره ۴» ملکوتی برای حضور در جشنواره فیلم «نوجوانان» همدان آماده نمایش شد

فیلم سینمایی پول ک

سینماپرس: علی واجد سمیعی تهیه کننده سینما از ارائه فیلم سینمایی «نمره ۴» به دبیرخانه جشنواره فیلم نوجوانان همدان تا آخر هفته جاری خبر داد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس گفت: فیلم سینمایی «نمره ۴» به کارگردانی مهران ملکوتی مراحل نهایی فنی خود را سپری می کند و در حال حاضر در مرحله اصلاح رنگ به سر می برد .

وی ادامه داد: طی روزهای اخیر پس از پایان تدوین فیلم بلافاصله مرحله صداگذاری و همچنین موسیقی «نمره ۴» انجام شد و انشالله تا آخر هفته جاری این اثر را به دبیرخانه جشنواره فیلم «نوجوانان» همدان ارسال خواهیم کرد. 

این تهیه کننده سینما افزود: این فیلم تا ماه گذشته «پول ک» نام داشت که با مشورت با آقای ملکوتی کارگردان فیلم تصمیم بر این شد که به «نمره ۴» که نام یکی از لوکیشن های ما در بوشهر بود تغییر نام پیدا کند .

به گزارش سینماپرس لازم به یادآوری است: تهیه‌کنندگی این فیلم ابتدا بر عهده رضا میرکریمی بود اما بعد از انجام مراحل پیش تولید وی از تهیه‌کنندگی کار انصراف داد و این مسئولیت به علی واجد سمیعی سپرده شد.

فیلم سینمایی پول ک

فیلم سینمایی «نمره ۴» به کارگردانی مهران ملکوتی که تصویربرداری آن آذرماه ۹۳ آغاز شده بود، اثری اجتماعی است و تمام لوکیشن های آن در بوشهر قرار دارد.

براساس این گزارش، «نمره ۴» فیلمی با موضوع کودک و نوجوان و داستان «اتو» نوجوان بوشهری است که دو سال از فوت پدرش می‌گذرد و با رویای او زندگی می‌کند. مادر اتو به علت مشکلات اقتصادی به ازدواج مجدد رضایت داده اما اتو به شدت مخالف است، پس از طی مسائل و مصائب گوناگون اتو واقعیت‌های زندگی را می‌پذیرد...

بازیگران این فیلم سینمایی هم عبارتند از: بهدخت ولیان، فرهاد قائمیان، قربان نجفی، توماج پورمراد، محسن سلیمانی، ابوالفضل شاه‏کرم، عباس کاج، جعفر بهبهانی و پیام شادنیا.

سایر عوامل تولید فیلم سینمایی «نمره ۴» به این شرح هستند: کارگردان: مهران ملکوتی، تهیه‌کننده: علی واجد‌سمیعی، نویسنده فیلمنامه: شیلا رشیدیان، مدیر فیلمبرداری: علیرضا قاضی، موسیقی: علی صمدپور، طراح صحنه و لباس: شیوا رشیدیان، تدوین: سیاوش ترازنده‌پور، صدابردار: محمدحسن فتاحی، مدیر تولید: یوسف صمدزاده، جانشین تولید: ادریس عبدی‌پور، طراح چهره‌پردازی: مهرنوش طبیبی، جلوه‌‍‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، عکاس: جلال حمیدی، جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: بهنام خاکسار، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.