یکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

در گپی با مسعود ردایی اعلام شد

«نسیم» پرویز شهبازی نیمی از تدوین خود را پشت سر گذاشت

  پرویز شهبازی در سی امین جشنواره« فیلم کوتاه تهران»

سینماپرس: مسعود ردایی تهیه کننده فیلم سینمایی «نسیم» از تدوین این فیلم با نظارت پرویز شهبازی خبر داد.

این تهیه کننده سینما و تلویزیون گفت: فیلمبرداری فیلم سینمایی «نسیم» به پایان رسیده است و در حال حاضر این فیلم بر روی میز مونتاژ با نظارت شخص پرویز شهبازی قرار دارد و تقریباً نیمی از تدوین آن نیز به اتمام رسیده است.

وی به حضور فیلم پرویز شهبازی در جشنواره فیلم فجر سالجاری  اشاره کرد و اظهار داشت: امیدواریم اولین نمایش این فیلم در این جشنواره صورت گیرد و مورد توجه مخاطبین، رسانه ها و منتقدین واقع شود.

براساس این گزارش فيلم سینمایی «نسیم» داستان دختر و پسری است که در تهران گردی‌های خود با مردی برخورد می‌کنند که مشکلی دارد. آن‌ها سعی می‌کنند راه حلی برای این مشکل پیدا کنند و...

آزاده‌ نامداری مجری تلویزیون و آذرخش فراهانی (فرزند بهزاد فراهانی بازیگر سینما و تلویزیون)، ساعد سهیلی و ساغر قناعت از بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم محصول مشترک ایران و لهستان است.

مسعود ردایی در بخش دیگری از این گفتگو درباره اکران فیلم سینمایی «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» به کارگردانی مهدی مظلومی که قرار بود بعد از فیلم سینمایی«از رئیس جمهور پاداش نگیرید» به روی پرده سینماها به نمایش در بیاید نیز گفت:  امیدواریم «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» بعد از نمایش «محمد رسول الله (ص)» مجیدی  به سرگروهی پردیس زندگی در سینماهای کشور اکران گردد.

لازم به ذکر است که پخش «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» را موسسه مولود رسانه به مدیرعاملی حبیب اسماعیلی بر عهده دارد.

امين حيايي، محمدرضا شريفي نيا، مجيد صالحي، ليلا اوتادي، برزو ارجمند، سحر قريشي، حسين محب اهري، رابعه اسکويي، شيوا خسرو مهر، علي کاظمي، کيانوش گرامي و حميد لولايي بازيگران اصلي «سه بيگانه در سرزمين ناشناخته» هستند.

این اولين فيلم بلند سينمايي مهدي مظلومي است که مضموني کمدي دارد. فيلم داستان سه مامور خارجي است که براي انجام عملياتي با يک نقشه دقيق و از پيش تعيين شده وارد ايران مي‌شوند، اما از لحظه ورود با موقعيت‌هاي ويژه‌اي روبرو مي‌شوند که برنامه‌هاي آن‌ها را به هم مي‌ريزد.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.