چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

«بعد از این به کجا تجاوز خواهید کرد؟»؛ عنوان مستند جدید «مایکل مور» خطاب به جنگ طلبان آمریکایی

مایکل مور

سینماپرس: «مایکل مور» مستند جدید خود تحت عنوان «بعد از این به کجا تجاوز خواهید کرد» را به طور مخفیانه و در سکوت کامل خبری ساخته و این‌بار سیاست‌های جنگ‌طلبانه سیاستمداران کشورش را هدف قرار داده است.

به گزارش سینماپرس، «بعد از این به کجا تجاوز خواهید کرد» نام مستند جدید «مایکل مور»، فیلمساز پرکار و جنجالی آمریکاست که همواره یکی از منتقدان سرسخت سیاست‌های جنگ‌طلبانه سیاستمداران کشور خود نسبت به مردم دیگر نقاط دنیا بوده است.

این مستند سینمایی که قرار است در بخش اکران ویژه چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو افتتاح شود، نگاهی دارد به دیدگاه جنگ طلبانه آمریکا که او را به عامل اصلی بسیاری از جنگ‌های رخ داده در دنیا تبدیل کرده است.

«مایکل مور» درباره مستند خود گفت: موضوع این مستند درباره حضور «ایالت متحده آمریکا» در تعداد بی‌شماری از جنگ‌های دنیاست. این موضوعی است که احساس می‌شود و طنز لازم برای ساخت این مستند را تأمین می‌کند.

وی افزود: برای چنین مطلبی همیشه نیاز به یک دشمن است... و  از این طریق است که صنعت پیچیده تجهیزات نظامی سرپا و زنده می‌ماند و ما از این طریق است که از کمپانی‌هایی که در این تجارت به پول‌های کلان دست می‌یابند، حفاظت می‌کنیم.

مور که مستند «بعد از این به کجا تجاوز خواهید کرد» را به صورت مخفیانه و در سکوت کامل خبر ساخته است، در این باره عنوان کرد: من درباره ساخت این فیلم کاملا سکوت کردم. همه ما خیلی تلاش کردیم که آن را در خفای کامل بسازیم و خبری در این باره درز نکند.

بنا بر این گزارش، «مایکل مور» این مستند را کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی کرده است و در مسیر ساخت آن «جیمی روی»، به عنوان فیلمبردار، «پابلو پروئنزا»و «وودی ریچمن» به عنوان تدوین‌گر با او همکاری داشته‌اند. این سه نفر پیش از این نیز در مستند «کاپیتالیسم: یک داستان عاشقانه» با «مایکل مور» همکاری داشته‌اند.

هنوز تاریخ اکران عمومی فیلم اعلام نشده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.