سه‌شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹

ابراهیم اصغری در گفتگو با سینماپرس اعلام کرد:

آخرین بازنویسی«بهشت از جنوب شرقی» به پایان رسید/ قرارداد بسیج و فارابی برای حمایت از فیلم منعقد شده است

ابراهیم اصغری در یادواره شهدای فیلمساز و سینماگر بسیجی

سینماپرس: ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما اظهار داشت: بازنویسی فیلمنامه «بهشت از جنوب شرقی» برای سومین بار انجام شده که پس از گذران مرحله پیش تولید اواخر تابستان وارد مرحله فیلمبرداری خواهد شد.

این تهیه کننده سینما خاطرنشان کرد: موضوع این فیلم پیرامون فعالیت گروههای تکفیری در استان سیستان و بلوچستان است که با حمایت بنیاد سینمایی فارابی و سازمان بسیج ساخته خواهد شد و ما در این فیلم به چهره واقعی این گروهها و زندگی سخت مردم آن منطقه توجه جدی داریم.

وی در ادامه این گفتگو افزود: این فیلم اگرچه دارای صحنه های جنگی بسیاری است اما هدف ما بیشتر دنبال کردن زندگی مردمان بی گناه در برابر گروه های تروریستی تکفیری در این مناطق است.

وی ادامه داد: «بهشت در جنوب شرقی» فیلمی است که بر اساس نیاز سینمای امروز ایران در مسیر تولید آثار استراتژیک و ارزشی به تولید خواهد رسید و امیدوارم که بتواند گامی مثبت در این حوزه پر اهمیت و حساس محسوب شود.  

وی سپس تأکید کرد: به رغم حمایت دستگاههای دولتی در ساخت این اثر، من با دغدغه های شخصی ام به سراغ تولید آن رفته ام که امیدوارم بتواند اثری خوب و قابل قبول باشد.

اصغری با اشاره به تحقیقات انجام داده درباره شهدای وحدت خاطرنشان کرد: ما تحقیقات فراوانی در این زمینه داشتیم و با توجه به استراتژیک بودن مسأله فیلم تصمیم گرفتیم این فیلم پر هزینه را بسازیم. «بهشت از جنوب شرقی» می تواند به اثری ماندگار تبدیل شود.

تهیه کننده فیلم سینمایی «او خوب سنگ می زند» اظهار داشت: قرارداد همکاری فارابی و سازمان بسیج در حال حاضر منعقد شده و با توجه به شرایط مالی و قراردادی فیلمبرداری فیلم به کارگردانی احمد کاوری تا تعیین کامل عوامل انشالله در سه ماه آینده آغاز می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.