شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

در مصاحبه با خبرنگار ما تشریح شد

دلیل کناره گیری «رضا دادویی» از معاونت نظارت و ارزشیابی اداره کل نمایشی وزارت ارشاد

رضا دادویی رئیس شورای نظارت و ارزشیابی اداره‌کل هنرهای نمایشی

سینماپرس: دادویی رییس مستعفی شورای نظارت و ارزشیابی اداده کل هنرهای نمایشی در پی انتشار خبر کناره گیری اش اظهار داشت: تغییر شرایط و قوانین اداری باعث شد از سمت ریاست شورای نظارت حوزه نمایشی استعفا دهم.

دادویی در گفتگو با سینماپرس اظهار داشت: با توجه به مصوبه اخیر شورای عالی اداری مبنی بر اینکه باید برای برخی مسئولیت ها در مراکز فرهنگی هنری چون معاونت شورای نظارت اداره کل نمایش ار کارمندان رسمی استفاده شود و بنده این شرایط را نداشتم، استعفای خود را پیش از ایام جشنواره تئاتر فجر سال گذشته ارائه دادم.

وی یادآور شد: برای همکاری با مسئولان در این سمت هیچ مشکلی نبود و تنها دلیل استعفای من از این سمت همین مسأله ای است که مربوط به مراحل و قوانین اداری می شود.

وی افزود: امیدوارم ریاست این بخش از تئاتر کشور را شخصی لایق و دلسوز بر عهده بگیرد.

«رضا دادویی» متولد ششم بهمن ماه ۱۳۵۵ بوده ودارای مدرک کارشناسی ارشد سینما تئاتر از دانشگاه سوره است. وی همزمان با انتصاب حسین طاهری در معاونت هنری وزارت ارشاد در ابتدای آغاز بکار دولت یازدهم، در این سمت گماشته شد و  با روی کار آمدن مدیران جدید در اداره کل نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی چند ماه گذشته انتظار می رفت این مسئولیت را پیش از این ترک نماید.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.