جمعه ۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

برای روز شنبه در پردیس ملت

برنامه کلاس‌های تخصصی(مستر کلاس) اساتید بین المللی جشنواره فیلم «شهر»اعلام شد

پوستر پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر

سینماپرس: برگزاری نشست مشترک هیات داوران بخش مسابقه فیلم های کوتاه سینمای بین الملل در سومین روز از جشنواره «فیلم شهر» و برگزاری چهار مستر کلاس در پردیس سینمایی ملت دو خبر از این جشنواره هستند.

به گزارش سینماپرس، فردا شنبه نهم خرداد در سومین روز جشنواره بین المللی «فیلم شهر» سه عنوان مسترکلاس در پردیس سینمایی ملت برگزار می شود.

این مسترکلاس ها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در طبقه مثبت ۲ پردیس سینمایی ملت برپا می شود.

عناوین مسترکلاس های بین المللی روز سوم جشنواره فیلم شهر به این ترتیب است:

ساعت ۱۷ تا ۱۸ مسترکلاس دینا یوردانوفا رییس دانشکده سینمای دانشگاه سنت اندروز از انگلیس با عنوان «پاریس در مقام قطب سینمایی»

 ساعت ۱۸ تا ۱۹ مسترکلاس ایان کریستی منتقد و مدرس سینما از انگلیس با عنوان «شهر به مثابه سمفونی»

ساعت ۱۹ تا ۲۰ مسترکلاس کارولین اوتو عضو هیات مدیره انجمن فیلمنامه نویسان اروپا از آلمان با عنوان «فیلمنامه نویسی در مقام شهروند»

پنجمین جشنواره بین المللی فیلم شهر از سوم خرداد در پردیس سینمایی ملت آغاز شد و تا ۱۲ خرداد  ادامه خواهد یافت.

از سوی روابط عمومی جشنواره برنامه ریزی شده تا امکان استفاده از این کلاس ها برای همه سینماگران علاقمند، فعالان سینمایی، اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی و هنرجویان آموزشگاه های آزاد سینمایی و دفاتر سینمای جوان و نمایندگان رسانه های گروهی فراهم شود.

همچنین فردا نشست مشترک هیات داوران بخش مسابقه فیلم های کوتاه سینمای بین الملل پنجمین جشنواره «فیلم شهر» برگزار می شود.

این نشست مشترک روز شنبه ۹ خرداد ماه از ساعت ۲۰ با حضور بهروز افخمی، میرولیوب ووکوویچ کارگردان صربستانی و یوتا ویله مدیر عامل انجمن فیلم کوتاه آلمان در پردیس سینمایی ملت طبقه مثبت ۲ برگزار می شود.

از همه سینماگران و فعالان سینمایی علاقمند، اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی، هنرجویان و دانشجویان سینما و اصحاب رسانه دعوت شده است تا به منظور بهره مندی از این مسترکلاس ها و نشست ها در این جلسات حضور یابند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.