چهارشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

در گفتگو با خبرنگار ما عنوان شد

انسیه شاه حسینی نگارش فیلمنامه «به کودکان شلیک نکنید» را به اتمام رساند

انسیه شاه حسینی در ششمین روز بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها

سینماپرس: انسیه شاه حسینی کارگردان سینما صبح امروز از اتمام نگارش پنجمین اثر سینمایی خود با نام «به کودکان شلیک نکنید» خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت:به زودی درخواست پروانه ساخت این فیلم را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه خواهم داد.  

کارگردان فیلم سینمایی «شب بخیر فرمانده» در ادامه افزود: تهیه کنندگی فیلم بر عهده سید سعید سیدزاده است اما هنوز ایشان فیلمنامه نهایی این فیلم سینمایی را مطالعه نکرده اند ضمن اینکه سایر عوامل فیلم نیز هنوز مشخص نشده اند.

این کارگردان سینما در ادامه در مورد زمان کلید خوردن این فیلم سینمایی توضیح داد: هر زمانی که پروانه ساخت این فیلم سینمایی را دریافت کردم، بلافاصله وارد پیش تولید فیلم می‌شوم و تمام تلاشم بر این است تا این فیلم سینمایی که برخلاف سایر آثار قبلی ام  اثر بسیار پر کاراکتری است و اکشن در آن حرف اول را می زند، را برای حضور در جشنواره فجر امسال آماده کنم.

وی در مورد لوکیشن های این فیلم سینمایی توضیح داد: لوکیشن های این فیلم نیز مانند سایر آثار قبلی ام در خوزستان خواهد بود و مطمئن باشید من هرگز فیلمی را در شهر آلوده تهران نخواهم ساخت.

کارگردان فیلم سینمایی «زیباتر از زندگی» در پایان این گفتگو یادآور شد: پروسه تولید این اثر سینمایی بسیار سخت است، برای همین باید به قصه و فیلمنامه توجه زیادی شود به همین دلیل  برای نگارش فیلمنامه این پروژه سینمایی خیلی زمان گذاشتم چرا که معتقدم در سینما باید فیلمنامه را خیلی جدی گرفت.

انسيه شاه حسينی متولد ۱۳۳۳ گرگان، فارغ التحصيل كارگرداني سينماست. وی فعاليت هنری را با كارگردانی و فيلمنامه نويسی فيلم های كوتاه آغاز كرد.

۴ فیلم در کارنامه فیلمسازی انسیه شاه حسینی به ثبت رسیده است که از جمله آنها می توان به فیلم های «پنالتی»، «غروب شد بیا» و ... اشاره کرد.

نظرات

  • رضا ۱۳۹۴/۰۲/۱۱ - ۰۸:۲۶
    0 0
    درسینما هم فیلمنامه را باید جدی گرفت هم کارگردانی ، هم تدوین و هم روابط حاکم بر شکل گیری تولید یک پروژه سینمایی .

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.