جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰

توسط داود مرادیان

فعالیت‌های حواشی رزمایش نیروهای زمینی و دریایی مستند می‌شود

رزمایش دریایی

سینماپرس: داود مرادیان کارگردان مستند سینما و تلویزیون اظهار داشت: ساخت مستندی با موضوع حواشی رزمایش نیروی زمینی و دریایی ایران را در دست ساخت دارم که تصویربرداری آن به پایان رسیده و طی روزهای آینده وارد مرحله تدوین خواهیم شد.

مرادیان در گفتگو با سینماپرس ضمن اشاره به این مسأله که هنوز نامی برای این مستند انتخاب نشده در رابطه با موضوع آن خاطرنشان کرد: در کنار هر رزمایش فعالیت های دیگری از جمله احداث بیمارستان های صحرایی صورت می گیرد که به تصویر کشیدن آنها و نمایش عمومی آن اقتدار نیروهای نظامی کشور را نزد مردم تثبیت می کند.

این کارگردان در ادامه این بحث افزود: ما در این مستند بیش از هر چیز به نشان دادن تفاوت های اینگونه رزمایش ها در ایران نسبت به آمریکا پرداخته ایم. در این مستند ۴ نقطه از منطقه رزمایش ها را مورد بررسی قرار می دهیم و نشان می دهیم که در هر یک از آنها چه فعالیت هایی انجام می شود.

وی در ادامه عوامل ساخت این مستند را معرفی کرد و گفت: حسین ساختمانیان به عنوان تهیه کننده، بشیر ادهمی در مقام مدیرتولید و سید علی هاشمیان به عنوان تصویربردار با ما همکاری کردند. ضمن اینکه نویسندگی و کارگردانی این اثر را خودم عهده دار هستم.

مرادیان در پایان افزود: هنوز برای نمایش این مستند در شبکه های تلویزیون تصمیمی گرفته نشده اما ممکن است این مستند توسط سپاه پاسداران یا تلویزیون خریداری و نمایش داده شود. ضمن اینکه این مستند در ۴ قسمت ۲۰ دقیقه ای ساخته می شود و امیدوارم با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو گردد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.