دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸

شیخ انصاری به سینماپرس خبر داد:

۹۰ درصد فیلمبرداری نخستین ساخته «مسعود مددی» انجام شد/ تدوین«گیتا» به نیمه رسید

فیلم سینمایی گیتا

سینماپرس: مجید شیخ انصاری تهیه کننده سینما از طی شدن ۹۰ درصد از فیلمبرداری «گیتا» و مونتاژ همزمان این فیلم سینمایی خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: قرار است با هماهنگی های صورت گرفته در سه روز باقی مانده از برنامه ریزی انجام شده اولین ساخته بلند مسعود مددی در تهران جلوی دوربین برود.

به گفته این تهیه کننده سینما، مریلا زارعی، حمیدرضا آذرنگ، بهناز جعفری، سارا بهرامی، نادر فلاح، رامین افشاری و یلدا قشقایی در این فیلم به ایفای نفش پرداخته اند.

وی در ادامه بیان داشت: همزمان با فصل های پایانی این فیلم سینما، رضا بهارانگیز مشغول تدوین همزمان این فیلم سینمایی است و  تا کنون نیمی از مونتاژ آن به اتمام رسیده است  و قرار است به زودی صداگذار و سازنده موسیقی این اثر سینمایی معرفی شود.

شیخ انصاری به مضمون این فیلم اشاره کرد و توضیح داد: «گیتا» یک درام اجتماعی است و قصه یک مادر و فرزند است که پیام فیلم متمرکز بر شکل روابط این دو نفر مطرح می‌شود.

وی در پایان این گفتگو بیان داشت: این فیلم قرار نیست در جشنواره ای شرکت کند و پس از اتمام مراحل فنی به اکران عمومی درخواهد آمد.

عوامل ساخت این فیلم سینمایی عبارتند از:

کارگردان: مسعود مددی، نویسنده فیلمنامه: میترا تیموریان و مسعود مددی، مدیر فیلمبرداری: همایون پایور، مدیر تولید: جلیل شعبانی/ صدابردار: بابک بنی اردلان، مشاوره کارگردان: مجتبی راعی، مدیر تولید: جلیل شعبانی، طراح چهره پردازی: سودابه خسروی، طراح صحنه و لباس: حسین روح پروری.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.