دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۶

فرهاد عظیما به سینماپرس خبر داد

ساخت مجموعه انیمیشن «نبرد خلیج فارس ۳» از ابتدای سال آینده آغاز خواهد شد

فرهاد عظیما*

سینماپرس: فرهاد عظیما کارگردان مجموعه انیمیشن «نبرد خلیج فارس » از ساخت قسمت سوم این مجموعه در قالب سریال خبر داد.

فرهاد عظیما کارگردان مجموعه انیمیشن «نبرد خلیج فارس» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در همین خصوص گفت: «نبرد خلیج فارس ۳» در حال حاضر در اواخر مرحله نگارش است و تا امروز عوامل آن مشخص نشده اند اما طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از ابتدای سال ۱۳۹۴ وارد مرحله تولید خواهیم شد.

این کارگردان در ادامه اظهار داشت: دستاوردهای درخشانی که با ساخت قسمت اول این مجموعه به دست آوردیم به ما این روحیه را داد که ساخت قسمت های بعدی آن را به صورت خودجوش ادامه دهیم. قسمت سوم «نبرد خلیج فارس»  با همکاری سازمان اوج ساخته می شود و هیچ نهاد و سازمان دیگری در ساخت آن دخیل نیست.

عظیما با اشاره به زمان و نحوه پخش این مجموعه گفت: قسمت اول این مجموعه را به صورت رایگان در فضای مجازی توزیع کردیم. بازخورد مخاطبان نسبت به قسمت دوم این مجموعه در جشنواره های مختلف می تواند نحوه پخش قسمت سوم آن را برای ما مشخص کند چرا که این مجموعه دارای قصه و فضای متفاوتی است و تا امروز تصمیم ما بر این بوده که آن را در فضای مجازی پخش کنیم.

وی در پایان افزود: ما برای ساخت این مجموعه اهدافی را دنبال می کنیم که با استقبال یا عدم استقبال مخاطبان تلاش خود را ادامه خواهیم داد و سعی می کنیم به هدف خود برسیم اما نمی توان اهمیت مخاطبان را نیز در این حیطه منکر شد. مجموعه فیلم های «نبرد خلیج فارس» دارای محتوایی یکسان و داستانی جدا هستند و تاکنون پیرامون نبردهای احتمالی میان ایران و آمریکا تولید شده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.