چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴

در ازای ادغام برخی شبکه ها اعلام شد

خبر یک نماینده مجلس از احتمال تأسیس شبکه تلویزیونی در بخش کشاورزی و اقتصادی

سید رمضان شجاعی کیاسری*

سینماپرس: عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما از احتمال تاسیس شبکه تلویزیونی در بخش کشاورزی خبر داد و گفت: با ادغام شبکه های مشابه، امکان استفاده از ظرفیت های دیگر بیشتر شده و مخاطب انگیزه بیشتری برای ارتباط برقرار کردن با رسانه ملی پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، سید رمضان شجاعی کیاسری در گفتگویی، درباره تصمیم ادغام دو شبکه نمایش و تماشا از سوی مدیریت جدید سازمان صداوسیما گفت: بعضی شبکه ها در حال انجام کار یکدیگر و به نوعی موازی کاری هستند از این رو ادغام برخی از آنها مثبت ارزیابی می شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: با ادغام شبکه های مشابه، امکان استفاده از ظرفیت های دیگر بیشتر شده و مخاطب انگیزه بیشتری برای ارتباط برقرار کردن با رسانه ملی پیدا می کند.

وی در ادامه با بیان اینکه طبیعتا مدیریت جدید صداوسیما برنامه، ساختار و اصلاحات جدیدی دارد گفت: باید این موضوع را به فال نیک بگیریم چرا که مأموریت رسانه ملی جذب حداکثری مخاطب است.

عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما در پایان خاطرنشان کرد: بعید است مجددا شاهد شبکه هایی در صداوسیما باشیم که در یک راستا فعالیت می کنند اما در بخش اقتصادی و کشاورزی تأسیس شبکه هایی پیش بینی می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.