چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹

گفتگوی سینماپرس با سعید خانی

شرکت پخش«نسیم صبا» و نمایش عمومی«بیگانه» بهرام توکلی تا ۱۰ روز دیگر و «سیزده» هومن سیدی در آذر ماه

بیگانه

سینماپرس: سعید خانی مدیر پخش نسیم صبا از اکران دو فیلم سینمایی «بیگانه» و «سیزده» خبر داد.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد برنامه این شرکت اظهار داشت: به تازگی فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» از سرگروه سینما خارج شده اما خوشبختانه این فیلم در شهرستانهای مختلف از فروش خوبی برخوردار است  و  همچنان اکران خود را در اقصی نقاط کشور ادامه می دهد.

خانی همچنین در ادامه افزود: قرار بود فیلم سینمایی «بیگانه » را اوایل این ماه اکران کنیم اما احساس کردیم با اکران همزمان فیلم های «مهمان داریم» و «شیار ۱۴۳» به فروش این فیلم لطمه وارد می شود، اگرچه تبلیغات محیطی و تلویزیونی این فیلم در حال انجام است و طبق برنامه ریزی تا ۱۰ روز دیگر این فیلم به روی پرده سینماها خواهد رفت.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «بیگانه» پنجمین اثر بهرام توکلی است که طی آن زوج جوانی در مدتی کوتاه لحظات زندگی گذشتشان را مرور می‌کنند و این مرور خاطرات، زندگی حالشان را تحت تاثیر قرار می‌دهد را به تصویر می‌کشد.

 مهناز افشار، پانته آبهرام، امیر جعفری، هومن برق نورد، علی صالحی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سعید خانی در پایان این گفتگو اظهار داشت: همچنین طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است فیلم سینمایی «سیزده» به کارگردانی هومن سیدی نیز آذر ماه به روی پرده سینماها برود.

سعید سعدی (تهیه کننده)، علی تبریزی (فیلمبرداری)، حسین بشاش (صدابردار)، هومن سیدی (تدوین)، علی ملاقلی پور(دستیار کارگردان و برنامه ریز)، سودابه خسروی «چهره پرداز» از عوامل فیلم سینمایی «سیزده» هستند.

فیلم سینمایی سیزده درباره پسر ۱۳ ساله‌ای است که در سن رشد پدر و مادرش از هم جدا می شوند. او به دلیل تنهایی و عقده هایی که برایش به وجود آمده به جوان‌های بزرگتر از خودش پناه می برد و این باعث تغییر و تحولی در وی می‌شود که هویت واقعی و اصلی او را تغییر می دهد. درست وقتی که این پسر باید به ثبات شخصیتی برسد با افرادی بُر می‌خورد و باعث بروز اتفاقاتی در زندگیش می‌شود....

 شرکت نسیم صبا پیش از پخش فیلمهای «روزهای زندگی» ساخته پرویز شیخ طادی ، «اینجا بدون من» ساخته بهرام توکلی، «پنجاه قدم آخر» ساخته کیومرث پوراحمد، «برف» به کارگردانی مهدی رحمانی را برعهده داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.