سه‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳

دو خبر از جشنواره بین المللی کودک و نوجوان

سینماهای میزبان جشنواره کودک در اصفهان مشخص شدند/ اعلام عناوین نشست های تخصصی در هتل عباسی

آرم فیلم کودک و نوجوان*

سینماپرس: فیلم‌های جشنواره بیست و هشتم کودکان و نوجوانان در ۹ سالن سینمای شهر اصفهان روی پرده می‌روند.

به گزارش سینماپرس به نقل از معاونت ارتباطات و امور رسانه ای جشنواره، به دلیل گستردگی آثار و برنامه‌های بخش‌های مختلف، ۹ سالن سینمای شهر اصفهان میزبان برنامه‌های بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان خواهد بود. 

براساس این گزارش، سالن شماره یک و دوی سینما قدس، سینما ساحل، تالار هنر، سینما سپاهان، سالن سوره، سینما فرهنگیان و سالن شماره یک مجموعه فرهنگی هنری فرشچیان نمایش‌دهنده فیلم‌های جشنواره خواهند بود.

سالن شماره دوی مجموعه فرهنگی هنری فرشچیان نیز به رسانه‌های گروهی اختصاص خواهد داشت و قرار است جلسات پرسش و پاسخ خبرنگاران با دست‌اندرکاران فیلم‌های جشنواره در این سالن برگزار شود.

بر اساس این گزارش نشست‌های تخصصی شبانه بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با محورهای آموزشی و تربیتی برگزار خواهد شد. 

در این نشست‌ها که طی روزهای شنبه ۱۲ مهر و یکشنبه ۱۳ مهر برپا می‌شود، دو محور تخصصی درنظر گرفته شده که اولین محور، بحث پیرامون «نقش نهادهای تربیتی و آموزشی در سینمای کودک و نوجوان و تاثیرپذیری کودکان و نوجوانان از سینما» خواهد بود.

همچنین دومین محور مورد بحث در این نشست‌ها، «تأثیر تلویزیون، رایانه و بازی‌های رایانه‌ای برکودکان ونوجوانان» درنظر گرفته شده است.

این نشست‌ها، امسال در سالن اجتماعات هتل عباسی اصفهان با حضور کارشناسان، هنرمندان، اصحاب رسانه و مسئولان سینمایی برگزار خواهد شد.

بیست و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از یازدهم تا چهاردهم مهرماه در اصفهان برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.