دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۰

هفدمین شماره «سینمای خانگی» روی دکه‌های مطبوعاتی رفت

هفدهمین شماره نشریه سینمای خانگی

سینماپرس: هفدهمین شماره از دو هفته نامه «سینمای خانگی» از امروز روی باجه مطبوعات قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، هفدهمین شماره «سینمای خانگی» به معرفی، نقد و تحلیل برخی از جدیدترین فیلم‌ها، سریال‌ها و انیمیشن‌های ایرانی و خارجی شبکه نمایش خانگی از قبیل چرک نویس، مرد خاکستری، سفیر عشق، باد در علفزار می پیچد، سفر به چزابه، افسون گل سرخ، کاپیتان فلیپس، داستان پلیس، ۲۱ گرم، جسد، آقای پیبادی و شرمن، جک غول کش، آناستازیا، آخرین وسوسه مسیح، ده فرمان و چهره پرداخته است.

هفدهمین شماره نشریه سینمای خانگی

در شرح صفحات این مجله که به مدیر مسئولی مهدی عظیمی میرآبادی منتشر می شود آمده است:

ترنج (سینمای متفاوت)

آن­هایی که مخاطبان ثابت و حرفه­ای نشریه سینمای خانگی هستند، با بخش پیشنهاد مجله آشنا هستند. ما در هر شماره یک فیلم را که در شبکه سینمای خانگی عرضه شده (چه قدیمی و چه جدید) را که کارشناسان و منتقدان مجله انتخاب می­کنند، برای پیشنهاد تماشا به مخاطبان معرفی می­کنیم. در این شماره هم مانند شماره­های قبل یک فیلم را برای این بخش در نظر گرفته­ایم. فیلم ملک سلیمان عنوان پیشنهادی این شماره برای شما است. در تحلیل این فیلم سعی کرده­ایم همه جوانب را در نظر بگیریم و نکته­ای را از قلم نیاندازیم. «زمزمه»، «تنهایی»، «ماه همه تنهاییم » و این زن­ها عنوان چهار فیلم دیگر این بخش هستند که در ادامه تحلیل و معرفی این سریال­ها از نظرتان می­گذرد.

جهان نما (به تماشای چان!) 

این شماره برای طرفداران بازیگر محبوب و بزن بهادر سینما یعنی  جکی‌چان، جذاب خواهد بود. چرا که به نقد و بررسی آخرین فیلم این بازیگر یعنی داستان پلیس پرداخته‌ایم. تماشای  جکی‌چان با این که گرد پیری بر چهره‌اش نشسته بی‌شک برای خیلی‌ها که از تماشای فیلم‌های او خاطره دارند، خالی از لطف نخواهد بود. اما دست طرفداران سینمای وحشت هم در این شماره از مجله خالی نخواهد ماند. فیلم «جسد» یکی از آثار درخور توجه سینمای وحشت در این شماره مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است. بررسی دو فیلم ۲۱ گرم و فیلم تازه تام هنکس یعنی کاپیتان فیلیپس هم عنوان دو فیلم دیگری هستند که در ادامه مطالب مربوط به آن‌ها از نظرتان می‌گذرد.

دنیای نقش ها (داستان های خاطره ساز) 

قطعاً خیلی از ما با داستان جک و لوبیای سحرآمیز آشنا هستیم و در دوران کودکی هم کتابش را خوانده‌ایم و هم انیمیشن‌ها و فیلم‌های مربوط به آن را دیده‌ایم. اما به تازگی هالیوود در راستای سیاست جدیدش یعنی دوباره‌سازی داستان‌های افسانه‌ای و خاطره‌انگیز، به سراغ این داستان رفته و نمونه جدیدی از آن را ارائه کرده است. اگر این داستان افسانه‌ای را دوست دارید، حتما ًمطلب فیلم «جک غول‌کش» را بخوانید.  اما مطلب انیمیشن «پیبادی و شرمن» برای کسانی که به انیمیشن‌های فانتزی علاقه دارند، جالب خواهد بود و در آخر هم انیمیشن خاطره‌انگیز «آناستازیا»که به تازگی با دوبله و کیفیتی بهتر در شبکه سینمای خانگی عرضه شده، مورد ارزیابی و تحلیل قرار گرفته است.

فانوس (آغاز و پایان سریال ها)

همان­طور که می­دانید دو سریال محبوب شبکه سینمای خانگی که در چند ماه گذشته به طور هفتگی و مداوم عرضه می­شدند، به کارشان پایان دادند. بودن سریال­های این چنینی بی­تردید به رونق هر چه بیشتر شبکه سینمای خانگی خواهد انجامید. به همین دلیل هم به تازگی اخباری منتشر شده که چند سریال برای این شبکه از سوی کارگردانانی مطرح در حال ساخت است. ما هم به همین بهانه در بخش فانوس این شماره مطلبی را با این موضوع آماده کرده­ایم. اما هواداران مهدی هاشمی که این روزها با سریال دردسرهای عظیم میهمان خانه های مردم بود، هم در این شماره مطلب ویژه­ای در صفحه چهره مجله ما برای خواندن خواهند داشت. بخش نقد مخاطب، اخبار، نظرسنجی و راهنما عنوان دیگر مطالب بخش فانوس این شماره هستند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.