دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵

یادی از یک بازیگر محبوب اما بیمار؛

محب اهری: کار اصلی من تئاتر است/ در تلویزیون روابطی وجود دارد که من اهل آن نیستم!

حسین محب اهری*

سینماپرس: حسین محب اهری بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر در خصوص دلیل تمرکز فعالیت اش در تئاتر گفت: «کار اصلی من من تئاتر است و طبیعی است که بیشتر در این حوزه تمرکز داشته باشم.»

محب اهری در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «در حال اجرای نمایش «کلوچه دارچینی» در کانون پرورش فکری نوجوان هستم. تاکنون نمایش با استقبال بسیار خوبی مواجه شده و نزدیک به ۹۰ شب است که نمایش اجرا داشته و تا شهریور ماه هم ادامه پیدا خواهد کرد.»

محب اهری در خصوص وضعیت جسمانی خود اظهار داشت: «در حال مدارا کردن با وضعیت جسمانی ام هستم. با وجود بیمه تکمیلی که دارم مخارج زیادی را پرداخت می کنم. به عنوان مثال یک نوع عکسبرداری تنها ۶ میلیون تومان هزینه دارد. این اسکن برای مشخص شدن سلول های سرطانی است که بوسیله این اسکن نوع درمان و دارو مشخص می شود. در اصل راهنمایی برای معالجه بیمار است.»

وی در خصوص فعالیت های تلویزیونی خود افزود: «بازی در سریال «معمای شاه» را تقریبا به پایان رسانده ام. سکانس هایی که در شهرک سینمایی غزالی وجود داشت، فیلمبرداری شده و فقط نماهایی مربوط به مطب دکتری که من نقش آن را ایفا می کنم مانده است که قرار شده در میدان بهارستان آن را فیلمبرداری کنند.»

محب اهری تصریح کرد: «به جز نمایش «کلوچه دارچینی»، نمایش «غول بزرگ مهربان» و «رام کردن زن سرکش» را هم به همراه خانم کاظمی در مرحله اجرا دارم. این نمایش ها ۲ سال پیش در جشنواره تئاتر فجر اجرا شد که متاسفانه آن زمان برای اجرای آن با مشکل نبود سالن نمایش مواجه شدیم. یک تله تئاتر در مرحله تولید دارم و به احتمال زیاد تا ۱۰ روز دیگر پیش تولید آن را آغاز خواهم کرد.»

وی در خصوص ساخت برنامه های مفرح در تلویزیون همچون «قلقلک» که بعدها به «مبصر چهارساله کلاس» شهرت یافت اظهار داشت: «خیلی تمایل دارم چنین برنامه هایی را تولید کنم اما شبکه ۲ سیما که در گروه کودک است باید پیش قدم شود. یکسری روابطی وجود دارد که من اهل آن نیستم. شبکه ۲ به عنوان متولی کودک باید ببیند کدام کار برای مخاطب جذاب بوده و آن وقت باید برای ساخت و تولید آن پیش قدم شود.  خیلی تمایل به ساخت چنین برنامه هایی دارم اما تاکنون به جز شبکه آموزش دعوتی از سوی سازمان نداشته ام.»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.