جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱

مجموعه ای برای هفته نیروی انتظامی

خاطره حاتمی: نقشم در سریال «آمین» ضدقهرمانی خاکستری و جذاب است

خاطره حاتمی

سینماپرس: خاطره حاتمی بازیگر جوان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینماپرس درباره فعالیت های اخیرش گفت:«مشغول بازی در سریال آمین هستم که و تقریبا چند جلسه دیگر از کار باقی مانده است. در این سریال نقشی خاکستری و جذاب دارم.»

حاتمی درباره سریال «آمین» گفت: این سریال مجموعه ای پلیسی است. به نظرم کار واقعا جالب و هیجان انگیز از کار در آمده  و فیلمنامه این سریال بسیار زیبا نوشته شده است و داستان نیز قطعا برای مخاطب پرکشش خواهد بود. این سریال با دوربین «رد» فیلمبرداری می شود که به هیجان و جذابیت کار می افزاید.»

حاتمی گفت:«در این سریال نقش دختری را دارم که بخاطر پدرش مجبور می شود وارد ماجراهای عجیب و خطرناکی شود. نقشم در این سریال بلند نیست اما از آن نقش مکمل های تاثیر گذار است که در ذهن تماشاگر می ماند. کاراکترم در فیلم ضد قهرمانی است که هم بُعد مثبت دارد و هم بُعد منفی .»

حاتمی درباره همکاری اش با منوچهر هادی گفت:«این چندمین بار بود که با آقای منوچهر هادی همکاری داشتم و تجربه ی بسیار خوبی بود.»

حاتمی افزود:«این سریال قرار است در هفته نیروی انتظامی پخش شود و با توجه به زحماتی که آقای هادی و عوامل فیلم کشیدند و فیلمنامه خوب و پروداکشن مناسب، این کار حتما جزو آثار پر بیننده امسال خواهد بود

حاتمی در مورد حضورش در سینما نیز گفت:«فیلم «دنیای پر امید» را در انتظار اکران دارم و پیش از آن نیز در یک فیلم سینمایی بازی کردم که فعلا نمی توان درباره آن صحبت کنم

حاتمی در پایان افزود:«ترجیحم تئاتر و سینماست اما قطعا از کارهای خوب تلویزیونی مانند سریال «آمین» نیز استقبال می کنم.»

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.